شادیساشادیسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

فرشته کوچک ما شادیسا

شش ماهگیت مبارک فرشته کوچولو

1391/12/6 10:09
نویسنده : سانی
713 بازدید
اشتراک گذاری

شادیسا گلی شش ماهگیت مبارک دخترم.

niniweblog.com

از مدتها قبل دوست داشتم امروز برات جشن نیم سالگیت رو بگیرم ولی خب وسط این همه کارهای نصفه و نیمه ی خونه ، فرصت مناسبی برای جشن گرفتن نیست. متاسفانه هنوز کاملا توی خونه ی جدیدمون جابه جا نشدیم هرچند دو شبه که از خونه ی مامان پروین آمدیم و توی خونه ی خودمون میخوابیم ولی خب هنوز تا این خونه ،‌خونه بشه زمان می بره. آخه فرصت من و بابایی برای انجام کارها خیلی کمه.

این روزها انقدر شیرین و خواستنی شدی که دل هر غریبه و آشنا رو می بری. محاله بیرون بریم و هر کسی که با ما سرو کار پیدا میکنه قربون صدقه ات نره. از پارکبان گرفته تا کارمند جدی یه جای اداری !  

این چند روزه که سر کار اومدم پیش مامان پروین بودی و یک روز هم مزاحم مادر شوهر خاله فافا شدیم. دست همگی درد نکنه که دارن بهمون کمک میکنن تا این ماه شلوغ اسفند سپری بشه. صبحها که میخوایم بیایم سرکار شما توی خواب ناز هستی. برای اینکه خوابت خراب نشه لباس گرم تنت نمیکنیم و با همون لباس خونگی توی کریر میگذاریمت و روی سرت دو تا پتو می ندازیم. بعد شما رو همینطور که خواب هستی می بریمت خونه ی کسی که نوبت نگهداری از شما رو داره.

هر روز که از سر کار بر میگردیم ، با چشمای ناز و معصومت یه جوری نگاهمون میکنی که یعنی زود باش باهام بازی کن تا بخندم!‌ اینو از حالت نگاهت می فهمم. بعد که باهات بازی میکنیم بلند بلند میخندی و دیگه هر کاری که میکنیم صدای خنده ات قطع نمیشه. الهی قربون دختر خوش اخلاقم برم.niniweblog.com

فقط نمیدونم چرا این روزها انگار خیلی بغلی شدی. حتی یک لحظه هم نمیشه تنهایی روی زمین بگذاریمت. دائم دوست داری یا کسی پیشت باشه و باهات بازی کنه یا توی بغل باشی و راه بری... امیدوارم با ورود " روروئک" همه چیز درست بشه.

niniweblog.com

امروز برای زدن واکسن شش ماهگیت نرفتیم. انشالله پنجشنبه که هم من و هم بابایی تعطیل هستیم می بریمت . امیدوارم اذیت نشی دختر گلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان درسا
6 اسفند 91 18:06
سلام دخمل گلی 6 ماهگیت مبارک.
مامانی کوروش
6 اسفند 91 18:31
شادیسای گلم نیم ساله شدنت مبارک خاله جونی انشاله 60 ساله و 100 ساله شدنت رو اینجا ببینم. خوشحالم که دختر گلی هستی و با مامان همکاری می کنی. انشاله همیشه سالم و شاد باشی زیر سایه پدر و مادر گل و مهربونت عزیزم. بوسسسسسسسسسسسسسس
افسانه مامان پارمین
8 اسفند 91 1:44
عزیزم عکس جدید شادیسا جون رو بذار ببینیم . ماهگرد دختر خوشگلت رو تبریک میگم کلی ببوسش
مامان الی
11 اسفند 91 23:54
به مبارکه جیگری راتی از 3ماه مرخصی چرا استفاده نمی کنی 9ماه تصویب شد و شامل ما هم میشه ننه؟
پرنسس ملودی
13 اسفند 91 8:16
شش ماهگی شادیسا خوشگله مبارک افسوس که من اونجا نیستم وگرنه منم چند روزی این پست را برات انجام می دادم تازه ملودی هم کلی باهاش دوست جون می شد و بازی میکرداز جای من این دختر دوست داشتنی را کلی بوسش کن


مرسی خاله ندای مهربون
اگه بودی که حتما زحمتت میدادم
ملودی نازم رو ببوس
متین من
14 اسفند 91 16:02
6 ماهگردت مبارک دخترگلت