شادیساشادیسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

فرشته کوچک ما شادیسا

بازی وبلاگی من وبلاگم را دوست دارم

1391/12/2 11:17
نویسنده : سانی
683 بازدید
اشتراک گذاری

امروز که به وبلاگ فرشته کوچولو سر زدم دیدم که توسط افسانه جون مامان پارمین خوشگله به یه مسابقه اینترنتی دعوت شدم.

زیاد اهل این جور کارها نیستم ولی خب چون دعوت از طرف یه دوست بسیار بسیار عزیزه به دیده ی منت. و صد البته هم فاله و هم تماشا.

اینجا هم روش بازی رو توضیح داده:

http://fans.persianblog.ir/post/729/

 

من وبلاگم رو دوست دارم چرا که از اولین روزی که به وجود یه فرشته ی ناز در درونم پی بردم تصمیم گرفتم که براش خاطرات مشترکمون رو ثبت کنم.

 روزهای پر هیجان بارداری و روزهای زیبا و شاد در کنار یه فرشته ی ناز می تونه سرشار از خاطره باشه. خاطراتی که بعدها با خوندنش هم خودم و هم دخترم غرق در لذت بشیم.

دوست دارم اینجا براش از اولین هاش بنویسم تا بعدها با گذشت زمان، به روزهای زیبای کودکیش برگردیم و با زنده شدن خاطرات پلی به گذشته بزنیم.

 

اینجا سه نفر از دوستان رو به این مسابقه دعوت میکنم:

مریم جون مامان آندیا

لاله جون مامان آوینا

مامان امیرحسین

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم (مامان آندیا)
2 اسفند 91 13:29
مرسی خانومی که من و دعوت کردی..... باید چکار کنم...توی سایتی که آدرس دادی توضیحی نداده... صفحه سفید باز میشه....من چکار کنم؟؟؟ توی وبلاگ خودم باید بنویسم؟؟؟؟؟
مامان درسا
4 اسفند 91 14:22
سلام عزیزم با اجازه لینکتون کردم.اگه دوست داشتید تبادل لینک داشته باشیم.
فافا
30 اسفند 91 2:33
انشاالله عزیزم سال های سال واسه شادیسا گلی اینجا بنویسی و دیگه خودش که بزرگ شد بیاد و ادامه اش بده...عزیزانم شاد باشید همیشه....