شادیساشادیسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

فرشته کوچک ما شادیسا

یکسالگیت مبارک

1392/6/6 12:13
نویسنده : سانی
2,282 بازدید
اشتراک گذاری

آرام جان مادر،

امروز برایم زیباترین روز زندگیست. تو یکساله شده ای. یکسال است مهمان کوچولوی عزیزی داریم که مایه شادی و قشنگی روزها و شبهایمان است.

با هر ثانیه ی امروز ، لحظات پر اضطراب سال گذشته را مرور کردم. چه لحظاتی بود. وقتی برای اولین بار دیدمت وجودم از احساسی پر شد که تاکنون حسش نکرده بودم. " تکه ای از وجودم"!

امروز برایم یک روز خاص است. امروز مادر شدنم یکساله شد.

خیلی تغییر کرده ام.خیلی. شاید بهتر است بگویم عاشقانه تغییر کرده ام. هیچ اجباری در این تغییر نبوده است. همه به عشق تو بوده و بس.

یکسال است شبها آگاهانه کم خوابیده ام یا اصلا نخوابیده ام. منی که هرگاه خوابم می گرفت عظیم ترین و قدرتمندترین انگیزه ها خواب را از چشمانم نمی ربود.

یکسال است جانانه و درست و حسابی حمام نرفته ام....شاید به دوشی اکتفا کنم. آن هم منی که هر حمامم کمه کم نیمساعت طول میکشید!!!

یکسال است بوی بدنت ، بوی دهانت انقدر مستم میکند که جای عطر های مارک دار پدرت را گرفته.

یکسال است از ترس ایجاد آلرژی یا ناراحتی تنفسی در تو، با تمام عطرها و اسپریها خداحافظی کردم. البته باید 9ماه بارداری را هم اضافه کنم!

یکسال است هر روز شیر میخورم و هر تجویزی برای زیاد شدن شیرم برای تو را به گوش جان میسپارم. منی که در طول عمرم شیر نمیخوردم و در مواقعی که به زور لیوان شیری بدستم میدادند آخر سر از راه آب ظرفشویی سر در می آورد.

یکسال است نگاهم به دنیا خیلی عوض شده. اخر تمام دعاهایم برای تمام بچه ها دعا میکنم.انگار حس میکنم مادرشان هستم. با دیدن هر کودکی ناخود آگاه به سویش برمیگردم و با تمام وجود به او لبخند میزنم. منی که هیچ کودکی _ مگر اینکه چقدر ملوس و دلربا می بود_ توجهم را به خود جلب نمیکرد.

خلاصه اینکه یکسال است که پر شده ام از احساس.

یکسال است تمام وجودم در تو خلاصه شده تو میخندی و من میخندم.تو اشک میریزی و من دلم اتش میگیرد.

یکسالگی مادر بودنم مبارک.

خدایا بابت تمام اینها شکر.

خدایا به تمام انهایی که ارزوی مادر شدن را دارند این احساس و لحظات بی بدیل را بچشان که بس شیرین است و ناب!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان الی
9 شهریور 92 13:30
خیلی قشنگ نوشتی تولد مادر شدنت مبارک تولد شادیسا گلی مبارک صد سال به این سالها جیگر خاله بوسسسسسسسسسسسسس
sania68
9 شهریور 92 14:46
سلام عزیزم تولد شادیسا گلی مبارکه عزیزم ان شالله200 ساله شه و سایه ی پدر مادر بالاسرش باشه
مامانی کوروش
9 شهریور 92 15:16
تولد شادیسا جون خوشگلم مبارک انشاله زیر سایه پدر و مادر عمر با عزت و توام با موفقیت داشته باشه عزیز خاله/ یک سالگی مادر شدنت مبارک سانی جون آمین برای دعای قشنگت.
لاله مامی آوینا
9 شهریور 92 21:25
شادیسا جان میلادت مبارک یک سالگی مامان شدنت مبارک دوستم
مستانه
9 شهریور 92 22:11
شادیسای نازنینم تولد مبارک دختر نازم تو اولین نی نی ناز جمع دوستی ما هستی و خوش قدم بعد تو به لطف خدا همه ما یکی یکی مادر شدیم.مادر فرشته هایی مثل تو عزیزم. قدر مامان گل و با احساستو بدون خانومم سانی نازنینم یک سالگی مادر شدنت هزار هزار بار مبارک.خدابا خودت حافظ تمام نینیها از هر گزندی باش.آمین.
میرزا کوچک خان
9 شهریور 92 23:30
تولدش مبارکه جیگر خاله.....
مریم مامی رَسپینا
10 شهریور 92 2:50
شادیسا خوشگله تولد 1 سالگیت مبارک تولد 1 سالگی مادر بودنت هم مبارک عزیزم انشالا 120 سال سایت بالا سرش باشه
پرنسس ملودی
10 شهریور 92 8:32
تولد خوشگل خاله مبارک با آرزوی بهترینها در زندگی برای شادیسای عزیزم. دوست خوشگلم یکسالگی مادرشدنت هم مبارک با آرزوی اینکه سالیان سال شاهد بزرگ شدن این فرشته آسمانی باشی و موفقیت و سرافرازیش را جشن بگیری
زینب
10 شهریور 92 12:16
مبارک مبارک تولدش مبارک ایشاا... همیشه تنش سالم و سلامت باشه یک سال شدن مادر شدنت هم مبارک عزیزم از دوستای بسیار گل من هستی که به لطف این نی نی سایت پیدا کردم ... دوستت دارم
باران
10 شهریور 92 15:53
عروسک خوشگل خاله تولدت مبارک ایشالا تولد 120 سالگیت دخترم .همیشه سالم و تندرست باشی و زیر سایه پدر و مادر عزیزت با آرامش زندگی کنی
افسانه مامان پارمین
11 شهریور 92 12:46
تولد یک سالگی شادیسا جونم مبارک . ایشالله که همیشه تنش سالم باشه و سایه مامان و باباش همیشه بالای سرش باشه . سالروز مادر شدنت مبارک . بابت یکسال تلاش شبانه روزی برای رشد و بزرگ شدن قشنگترین و زرنگترین فرشته دنیا ، شادیسا جون ، بهت خسته نباشید میگم .
مامان آدرینا
11 شهریور 92 23:06
شادیسا جونم عزیز خاله تولدت مبارک ایشالا جشن تولد 101 سالگیتو کنار مامان و بابا جشن بگیری
ياسي
12 شهریور 92 15:09
شاديسا خوشگله تولدت با تاخير مبارك خالهههه عزيزمممم ساني جونم محو خوندن نوشته هات ميشم..خيلي زيبا حس مادرانت رو بيان ميكني تو واقعا لايق مادربودني عزيزم بهت تبريك ميگم
جیران بخشنده
14 شهریور 92 21:04
سلام من 14 سالمه و عاشق بچهام من مدتی که با وبلاگ شما اشنا شدم دختر خیلی نازی دارین تولد یکساگیش هم مبارک
غزال مامان فاطمه
17 شهریور 92 8:41
خیلی زیبا نوشته بودی. آفرین. مادر بودن احساسی فراتر از همه چیزهاست. مرسی عزیزم. تولدت یکی یدونت مبارک
فافا
18 شهریور 92 11:14
قربونِت برم مامان کوچولو....تو همه زندگی من هستی و این یک سال شادیسا گلی هم اضافه شده...هردوتون رو عاشقانه دوست دارم.....نمی تونم بگم چقدر آرزوهای خوب براتون دارم...از ته قلبم براتون قشنگ ترین ها رو آرزو می کنم عزیزِ دلِ من.....یکسالگیت مبارک مامانِ مهربون و یک ساله شدنِ نفسِ خاله هم مبارک...