شادیساشادیسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

فرشته کوچک ما شادیسا

دختر شجاعم چهار ماهگیت مبارک

1391/10/9 14:11
نویسنده : سانی
1,274 بازدید
اشتراک گذاری

شادیسای عزیزم، چهارشنبه ششم دیماه چهار ماهه شدی و باید تو رو برای واکسن می بردیم مرکز بهداشت. برف و بارون می یومد و هوا به شدت سرد بود. ولی خب بابایی مرخصی ساعتی گرفته بود و اول وقت رفتیم.

خانمه با دیدن ما تعجب کرد و گفت که پدر و مادر مقرراتی هستیم که توی این هوا شما رو برای واکسن بردیم!

اول قد و وزنت رو اندازه گرفت که خدا رو شکر خیلی رضایت بخش بود.

قد : 65 سانت

وزن : هفت کیلو و دویست گرم

بعد هم نوبت واکسن سه گانه بود و قطره ی فلج.

الهی که من قربون دختر شجاعم برم. فقط همون لحظه که سوزن به پات فرو رفت یه لحظه گریه کردی و به محض اینکه بابایی شروع به قربون صدقه رفتنت کرد خندیدی... همین و همین ! من هم که مطابق همیشه دل نداشتم این صحنه رو از نزدیک ببینم ، دورتر ایستاده بودم و وقتی بهت نزدیک شدم دیدم که کاملا آروم توی بغل بابایی نشستی!

این بار هم خدا رو شکر تب خیلی خفیفی داشتی و اصلا اذیت نشدی.

 

در ادامه چند تا از عکسای جدیدت رو میذارم.

 

قربون اون نگاهت برم مامانی

 

اینجا نهایت فعالیتت با انگشتات مشخصه!

گوشه ی لباست رو با یه دست گرفتی توی مشتت

و دست چپت رو هم کردی توی دهنت!

 

اینجا خونه ی مامان پروینه

شما تازگیها اصلا دوست نداری مثل نی نی ها روی تشک بخوابی. هی نق میزنی که بلندت کنیم.

اینجا گذاشتیمت روی مبل و شما داری با دقت به اطراف نگاه میکنی و صد البته با دستات مشغول هستی! تازگیها انقدر قشنگ انگشتات رو بهم قلاب میکنی که آدم خنده اش میگیره.

 

این عکس مال دیشبه که به اتفاق خاله فافا و عمو مهدی رفتیم مرکز خرید "هایپر می".

چون کالسکه ات رو همراه نبرده بودیم شما رو گذاشتیم توی چرخ خرید!

انقدر ذوق کرده بودی که نگووووووووووووووو. اصلا و ابدا حتی یه لحظه هم ناراحتی و گریه نکردی. توی فروشگاه هرکسی که شما رو میدید کلی قربون صدقه ات میرفت....

الهی فدات شم که دو تا دستات رو از اطراف به میله های چرخ گرفتی!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامی امیرحسین
9 دی 91 21:57
ای جان... هر روز خوشمزه تر از دیروز!
خوشبحالت که واکسنشو زدی خیالت راحت شد! میگم شیرت عجب قوتی داره ماشا... 7کیلو خوب وزن گرفته! امیرحسین بدنیا اومد هم وزن شادیسا بود الان به زور 6 کیلو هست!
اندر رمزو راز وزن گیری دخملی رو به مام بگین!


والا رمز خاصی نداره . این دخملم شکموئه دائم شیر میخواد
رجبی
10 دی 91 12:42
سلام دوست من وبلاگ قشنگتون رو ديدم جالب بود. من طراحي تقويم کودک انجام ميدم، اگر دنبال يه هديه خوب واسه کوچولو و خانوادتون براي عيد نوروز 1392 ميگرديد توصيه ميکنم يه سر به وبلاگ من بزنيد مطمئن باشيد پشيمون نميشيد. با تشکر، منتظر نظرات شما هستم. http://calenderbaby.persianblog.ir http://taghvimkoodak.persianblog.ir
متین
17 دی 91 1:02
سلام خوبی نی نی نازت خوبه ماشالا من شمارو لینک کردم اگه ممکنه شماهم منو به اسم متین من لینک کن خیلی ممنون که قبول کردی از این به بعد مادوستیم بیشتربهت سر میزنم گلم دخترنازت هم ببوس
فافا
17 دی 91 22:08
ماشاالله عزیزِ دلم.... قربونت برم فیل کوچولوی خاله
زینب
21 دی 91 1:48
سلام سانی جون خوبی عزیزم قربون شادیسای عزیزم برم خانمی شده برای خودش ایشاا... که همیشه سلامت باشه سانی جون میشه شماره تلفن دکتر نریمان رو برام بفرستی راستش کیارش این روزها خیلی اذیت می کنه می خوام ببرمش پیش یه دکتر خوب اگه شمارشو بذاری تو وبلاگم یه دنیا ممنون میشم