شادیساشادیسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

فرشته کوچک ما شادیسا

اولین یلدا ، بلندترین شب سال در کنار فرشته کوچکمون

1391/10/4 14:21
نویسنده : سانی
531 بازدید
اشتراک گذاری

امسال شب یلدامون با سالهای پیش خیلی تفاوت داشت. یه عضو کوچک و ناز به خانواده مون اضافه شده بود و این موضوع باعث شد تا من که تا قبل از اومدن شما ، کوچکترین فرد خانواده بودم ، بخوام که همگی شب یلدا رو بیان خونه ی ما....

به عمه منیژه و حاج آقا هم که تنها هستن گفتیم که بیان پیشمون و خدا رو شکر که قبول کردن.می ترسیدم بخاطر شما نتونیم به همه ی کارهامون برسیم ولی از اونجایی که شما دختر خیلی خوب و وقت شناسی هستی ، بیشتر روز رو توی خواب بودی و من و بابایی به تمام کارهامون رسیدیم و وقتی که مهمونهای عزیزمون رسیدن با یه میز تزئین شده ی یلدایی مواجه شدن!

برای شام بابایی مرغ درست کرد و من هم مرصع پلو. و خلاصه شب خاطره انگیزی در کنار خانواده داشتیم.

این هم عکس شادیسا خانم وسط سفره ی یلدا ....

 

راستی یادم رفت بگم که امشب برای اولین بار صداهای جدید و عجیبی از خودت در اوردی

لباتو محکم به هم فشار میدی و صدایی شبیه بوووووووووووووووو یا پووووووووووووووووو همراه با خارج شدن یه عالمه تف از دهنت !!!!

الهی من فدات شم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

nafiseh
5 دی 91 14:07
اولین یلدات مبارک شادیسای گلم . . .
فافا
17 دی 91 22:14
عزیزم برای ما هم خاطره انگیز بودن در کنار شادیسا گلی.... به بابا محمدرضا بگو از اون پشت بیاد بیرون!!! قربونت برم نفسم گل وسطِ سفره شمایی...