شادیساشادیسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

فرشته کوچک ما شادیسا

یکسال پیش در چنین روزی ...

1391/10/4 13:00
نویسنده : سانی
604 بازدید
اشتراک گذاری

شادیسای عزیزم

الان که دارم این مطلب رو می نویسم شما روی پای مامانی به خواب فرو رفتی.

فرشته ی نازم، سال پیش چهارم دیماه بود که مامانی برای اولین بار به وجود نازنینت پی برد!

با کمال ناباوری دومین خط روی بی بی چک که هی داشت پر رنگ تر میشد به من فهموند که یه فرشته ی کوچولو مهمون دل مامانی شده.

یکساله که مادر شدم. ولی تصورم از مادر بودن توی این یکسال خیلی تغییر کرده. اولش "مادر" برام فقط یک کلمه بود . ولی الان با تمام وجودم حس میکنم که مادر بودن یعنی چی. مادر بودن ماورای تصوراتم خیلی باشکوه و زیبا و در عین حال سخته.

از خدای مهربون میخوام حالا که منو لایق دونسته و مادر یه فرشته ی معصوم شدم، کمکم کنه تا بتونم یه فرزند سالم و صالح رو پرورش بدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

nafiseh
5 دی 91 14:05
عاشقانه های مادرانه گوارای وجود نازنینت سمیه جونم
افسانه مامی پارمین
6 دی 91 22:56
این اولین سالگرد ها خیلی شیرینند . اولین سالگرد روزی که فهمیدی فرشته نازی قراره به خانواده ات اضافه بشه . خدا رو صد هزار مرتبه شکر که دوران بارداری رو به سلامت پشت سر گذاشتی و توی چنین روزی شادیسا صحیح و سالم کنارته . امیدوارم همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشید


خیلی ممنونم افسانه جونم
فافا
17 دی 91 22:10
عزیزِ دلم همیشه در کنار هم سلامت باشید...خیلی خوبه حتماً... شادیسا عشق و نفسِ همهی ما شده...قربونش برم