شادیساشادیسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

فرشته کوچک ما شادیسا

سه ماهگیت مبارک سقا کوچولو

1391/9/6 13:03
نویسنده : سانی
1,266 بازدید
اشتراک گذاری

شادیسای نازنینم

امروز سه ماهت تموم شد مامانی. مبارکت باشه عزیز دلم...  سه ماه پیش در چنین روزی ، قدم به روی چشم ما گذاشتی و زندگی مون با وجود تو رنگ و بوی دیگه ای گرفت. انشالله که همیشه سلامت باشی و مامانی شاهد بزرگ شدنت باشه دختر خوشگلم.

دیروز و پریروز مصادف با تاسوعا و عاشورا بود.  من هم به یاد سقای کربلا ، لباس سقا به تنت کردم. البته زحمت دوختن لباس رو مامان پروین کشیدن. دستش درد نکنه که تا بهش گفتم زودی برات یه لباس کوچولوی خوشگل دوخت. سربندت رو هم بابایی صبح خیلی زود رفت و خرید تا لباست کامل باشه. انشالله که امام حسین نگهدارت باشه فرشته ی من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

منصوره
6 آذر 91 16:14
عزیزه ناز نازی
میرزا کوچک خان
6 آذر 91 17:55
ای جونم. ماشالله سقای کربلا نگهدارش باشه انشاالله
آوا
6 آذر 91 19:10
وای خدا چه فندقیه این قربونش برم بوووووووووس
روناک
7 آذر 91 5:25
عزیزم سلام من از این تاپیک که جواب دادی اومدم.http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=329037 خیلی زحمت کشیدی جوابمو دادی. فقط یه چیزی نوشتی گفتم ببینم چجوری موفق شدی نوشته بودی دخترت تا صبح میخوابه ! پسر من بلندترین خوابش از ساعت 6 وو 7 شروع میشه تا 1و 2 شب دیگه غیر از اون 4 ساع تمیخوابه بیدار میشه روز هم که هی چرت میزنه خوابیدن خبری نیست. هر یه ساعتی یه 5 دقیقه میخوابه فوقش. شما چکار کردی ...ممنون میشم بگی چکارکردی



روناک جان راستش من کار خاصی در مورد خواب دخترم نکردم. خودش برنامه خوابش اینجوریه....
نی نی ها برنامه ی خواب و بیداری منظمی ندارن. ولی هرچی که بزرگتر میشن خوابشون بهتر و منظم تر میشه. و می تونن مدت طولانی تری بخوابن .
دختر من ماه اول هر دو ساعت یا سه ساعت یکبار بیدار میشد برای شیر. ولی الان دیگه از ساعت 4 و 5 عصر که بیداره دائم داره شیر میخوره تا یک یا دو شب. بعدش طولانی میخوابه چون سیره

روناک
7 آذر 91 12:23
مرسی شادیسا جونم
nafiseh
7 آذر 91 15:10
azizam che naz o masom shode - ali asghar negahdaresh bashe
افسانه مامی پارمین
8 آذر 91 0:35
شادیسا جونم
تولد سه ماهگیت مبارک باشه ، انشالله همیشه تنت سالم و لبت خندان باشه خوشگل خانم . لباست هم خیلی خیلی نازه ، البته خودت صدمرتبه نازتری


خیلی ممنونم افسانه جونم
سايروز
26 آذر 91 8:30
موش بخوردت دختر