شادیساشادیسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

فرشته کوچک ما شادیسا

ترس از حمام در آستانه ی سه ماهگی!

1391/9/3 13:06
نویسنده : سانی
581 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر کوچولوی نازم

چند روز دیگه سه ماهت تموم میشه. دیگه تقریبا شناختت از اطراف و شرایط کامل تر شده و این باعث شده که از حموم رفتن بترسی. قبلا توی حموم آروم بودی و لذت می بردی. ولی دو بار اخیر به محض اینکه وارد حموم میشیم تمام بدنت رو سفت میکنی و با ترس به اطراف نگاه میکنی. بعد تا آّب میریزیم روی بدنت شروع به جیغ زدن میکنی! اون هم چه جیغهایی .... با تمام توانت تا اونجا که می تونی جیغ میزنی .... اولین بار برام خیلی عجیب بود تو که اینقدر از حموم خوشت می یومد، یکباره داری جیغ های بنفش میکشی.... الهی مامان فدات بشه که تنها سلاح اعتراض یا اعلام ترست همین جیغ و گریه است.

البته این بار قبل از اینکه بشوریمت تا دیدم که داری با ترس به اطراف نگاه میکنی و دستای کوچولوتو مشت کردی، شروع کردم به آواز خوندن . سعی کردم که احساس ترست رو کم کنم ولی تاثیر چندانی نداشت. چون اولش که توی بغلم بودی آروم شدی ولی به محض اینکه شروع به شستنت کردیم جیغهای بنفش شروع شد....

توی اینترنت که سرچ کردم دیدم که این ترسیدن خیلی طبیعیه. چون تو اوایل زیاد در مورد اطراف شناخت نداشتی خب ترسی هم در کار نبوده ولی کم کم داری به شناخت و درک از محیط و موقعیت ها دست پیدا میکنی.

 شاید دیوارهای نزدیک به هم حموم با کاشیهای متفاوت با رنگ دیوارهای خونه  ، حس بدی بهت انتقال میده و شاید حس گیر افتادن و ناامنی میکنی که اون طوری از اعماق وجودت جیغ میکشی!!!!

جالبه بعد از اینکه حموم کردنت تموم میشه و توی حوله می پیچمت بلافاصله آروم میشی و انگار نه انگار که لحظاتی قبل اون همه ناراحت بودی!

امیدوارم این دوران بزودی سپری بشه و دوباره از آب بازی لذت ببری آرام دل مادر...

این هم عکس شما بعد از یه حموم توأم با جیغ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم (مامان آندیا)
6 آذر 91 13:29
ای جوووووووونم....سرما نخوره این دخمل ناز.....
چه دخمل نازی خدا واست نگهش داره....اگه خواستی هم و لینک کنیم...دخملامون تقریبا همسنن


مرسی مریم جون. من لینکت کردم
مامی امیرحسین
26 آذر 91 22:45
باریکلا به مامان فعال شادیسا! من که تا حالا نی نی گولومو حموم نبردم آخه داوطلب زیاده منم سعی نکردم به عهدش بگیرم