شادیساشادیسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

فرشته کوچک ما شادیسا

اولین خنده ی با صدا

1391/8/28 22:52
نویسنده : سانی
511 بازدید
اشتراک گذاری

امشب وقتی داشتم برات آهنگ " آهو" رو میخوندم برای اولین بار با صدای بلند خندیدی. قبلا هم این طوری با صدا خندیده بودی ولی فقط یه تک خنده. اما امشب من و بابایی با شنیدن صدای خنده ات که خیلی هم طولانی بود شگفت زده شدیم! اولش باورم نشد ولی بعد که باز هم با دهنم داشتم آهنگ میزدم دیدم که داری بلند بلند میخندی.... نمیدونی چه صحنه ی قشنگی بود دخترم. انگار دنیا رو بهم داده بودن. الهی که مادر قربون اون خنده ات بشه. انشالله همیشه بخندی گل نازم....

یه خبر دیگه :

امشب بابایی گهواره ای که روی تخت و پارکت بود رو برداشت. چون برات کوچیک شده بود و پاهای نازنینت توش خم میشد . دیگه بعد از لباسهای نوزادیت یعنی سایز صفر و نیو برن (newborn) که برات کوچیک شدن ، حالا نوبت گهوارته عزیز دلم . از امشب دیگه باید توی تخت و پارکت بخوابی مامانی....

شادیسای نازنینم! این روزها مصادف با ایام محرمه . یادمه سال پیش ایام محرم یه شب که بیرون بودیم ، یه خانم با نی نی اش- که سقاش کرده بود -بهمون شیرکاکائو نذری دادن. همون موقع در پس ذهنم از خودم پرسیدم یعنی ممکنه سال دیگه این روزها نی نی داشته باشم؟ و حالا خیلی خوشبختم که خدای مهربون تو رو به ما داده. به حق این روزها و شبها انشالله که خدا حاجت تمام منتظرا رو بزودی بده و دلشون رو شاد کنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

پرنسس ملودی
29 آبان 91 8:11
قربون اون خنده هات سانی عزیزم اینقدر قشنگ توصیف می کنی که دلم آب شد برای بغل کردن و چلوندن شادیسای خوشگلم بوس از طرف من فراموش نشه حتما حتما
nafiseh
29 آبان 91 22:13
من جیگرشو خام خام بخورم . . . دخمل منم دیشب یه خنده صدادار برای اولین بار کرد که من و مامانم و داداشم سه تایی پریدیم بالا ولی دیگه تکرار نشد ترسید لوس بشیم
زهرا
30 آبان 91 22:27
نازی عزیزم شادیسای گلم رو یه بوس محکم بکن محمد آریان هم چند روزی هست که بلند بلند میخنده واقعا شیرینه
افسانه مامی پارمین
2 آذر 91 16:42
ماشالله به دخترت که اینقدر زود بزرگ شده . پارمین من هنوز لبخند میزنه . با این چیزهایی که نوشتی خیلی خیلی دلم می خواد صدای خنده اش رو زودتر بشنوم .


انشاله که تو هم بزودی صدای خنده ی فرشته ی نازت رو میشنوی عزیزم.
خب پارمین دو هفته تقریبا از شادیسا کوچیکتره
غزال مامان فاطمه
3 آذر 91 17:10
سلام مامان مهربون. شادیسای گلمون هزار ماشالا هم خوشکله و هم باهوش.... ببوسش
فافا
4 آذر 91 19:08
انشاالله همیشه شاد باشه درکنار پدر و مادر مهربونش...بخند عزیزم...همیشه قربون سقا کوچولوی خودم بشم....خدا حفظش کنه