شادیساشادیسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

فرشته کوچک ما شادیسا

بابایی نکته سنج!

1391/8/10 22:42
نویسنده : سانی
812 بازدید
اشتراک گذاری

از مزایای داشتن یه پدر نکته سنج و دارای ذوق طنز اینه که نکته هایی که شاید توی روزمرگی های زندگی ، برامون تکراری و عادی شده به شکلی به نظرمون برسه.

صبح قبل از اینکه بابایی بره سرکار، شما بیدار شده بودی و مشغول نوش جان کردن شیر صبحگاهیت بودی. یکهو آروغ بزرگی گلوی نازنیت رو آزار داد و مانع شیر خوردنت شد. مثل همیشه تا زدی زیر گریه ، به سرعت بلندت کردم تا آروغت رو بگیرم که شنیدم بابایی با صدایی شبیه صدای من داره میگه:

"آروغ داری مادر، آروغ داری"

برق از سر و خواب از چشام پرید و زدم زیر خنده.... 

بابایی داشت عین مکالمه ی هر روزه بین ما رو برام اجرا میکرد.خنده

اخه هر وقت این جوری میشی و میزنی زیر گریه من در حالیکه دارم تو رو روی شونه ام میگذارم این جمله رو بهت میگم تا آروم شی و بعدش در حالیکه دارم پشتت رو ماساژ میدم و به پشتت ضربه میزنم برات میخونم:

بدو بدو شادیسا

بدو آروغ بزن

بدو بدو دخترم

زودی آروغ بزن

بعد که بالاخره آروغ میزنی جمله ی بعدیم اینه:

"باریکلا دخترم آفرین... راحت شدی خانم، راحت شدی!!!" 

برام خیلی جالب بود که بابایی همه ی اینها رو مو به مو با حفظ تمام صداها و اداهای من داشت برام بازگو میکرد!!!!

خب دیگه این هم از بابایی شما که ذوق و قریحه ی طنز و ادا در آوردنش زبون زد فامیله!!!!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فافا
13 آبان 91 12:52
امیدوارم این حس طنز به شادیسا گلی هم منتقل بشه.... ممنون بابایی که باعثِ شادی خاله عسل میشی...
میرزا کوچک خان
23 آبان 91 12:07
منم از این شعرا زیاد می خونم و همسرجان کلی ادای من رو درمیاره!!!!
nafiseh
23 آبان 91 23:31
mibiini khahar karemon be koja keshide??shaer ham shodim