شادیساشادیسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

فرشته کوچک ما شادیسا

روزهای شاد با شادیسا

1391/8/1 6:40
نویسنده : سانی
689 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم خدا رو شکر میکنم که به ما این همه لطف داشته و یه فرشته ی آسمونی رو بهمون هدیه داده. هر روز که میگذره بیشتر و بیشتر به هم عادت میکنیم و زندگی مون با وجود تو زیباتر و گرمتره.

کمتر از یک هفته ی دیگه تو دو ماهه میشی. به همین زودی! وقتی به عکسای روزهای اول تولدت نگاه میکنم متوجه میشم که چقدر بزرگ شدی. مطمئنم که این روزهای نوزادیت مثل برق و باد میگذره و فقط یه خاطره ی قشنگ از این روزها برامون می مونه. سعی میکنم تا اونجایی که زمان یاری کنه ازت عکس و فیلم بگیرم که بعدا با دیدنشون یاد این روزها رو زنده کنیم.

این روزها تو با چشمای قشنگت همه چیز رو تعقیب میکنی. مخصوصا مامانی رو. هر کجای خونه میرم با نگاهت تعقیبم میکنی. من هم دلم آب میشه و از راه دور باهات حرف میزنم.

از دیروز داری صداهای جالبی از خودت در میاری. کوکو ، قوقو، از این جور صداها... دیشب با بابایی کلی با این صداهات کیف کردیم....

کم کم داری پاهاتو بلند میکنی و بازی میکنی... وقتی توی تختت میذارمت و آویز موزیکال بالای تخت رو روشن می کنم ، اول با دقت و تعجب و بعد هم با ذوق به عروسکهای چرخان خیره میشی.

 توی عکس اول کاملا محو عروسکها که بالای سرت هستن شدی... عکس دوم هم نیاز به توضیح نداره..... 

الهی قربون اون ذوق کردنت برم مامانی.ماچ

 دیگه کاملا من و بابایی رو می شناسی و وقتی باهات حرف میزنیم با لبخند زیبات بهمون پاسخ میدی.

تقریبا برنامه ی خواب و بیداری ات داره منظم میشه. تقریبا 4 دوره خواب طولانی داری و حدود 9 یا 10 ساعت بیداری . ساعت بیداری ات هم شبهاست. یعنی از ساعت 5 و 6 عصر تا 1 و 2 شب تقریبا یکسره بیداری و هی شیر میخوری و آروغ داری و دوباره این ها تکرار میشه تا بالاخره حدودهای ساعت دو نیمه شب به خواب میری. بعدش تقریبا چهار یا بعضی وقتا 5 ساعت یکسره تا صبح میخوابی.  

خلاصه این طور بگم که هر روز در کنار تو موهبت آسمونی، یک روز شگفت انگیز و زیباست.

دوست دارم شادیسای خوشگلم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

حسينيه علي اصغر
1 آبان 91 15:20
سلام
زینب مامان کیارش
5 آبان 91 10:11
ماشاا.... چه نازه فداش شم براش اسفند دود کن عزیزم چقدر دلنشینه شادیسای عزیز .
فافا
8 آبان 91 10:16
اين فرشته، عسلكِ خاله است...نفسِ خاله است...الهي قربونِ اون خنده‌هات عاشقتم...انشاالله هميشه سلامت باشي در كنارِ مامان و باباي خوبت
یاسمین
10 آبان 91 13:44
سلاااااااااااااام سانی جان
واااااااااااااااای خدای من این چیه؟این دوتا لپه یه نی نی بهش آویزونه!!!
خدایا
ماشاالله لا حول ولا قوه الا بالله
خدا نگهش داره برات عزیزم
خیلی خوردنیه
از طرف منم بخورش
قبونش بشه خاله


قربونت برم یاسی جونم
مرسییییییی عزیزممممممممممم بووووووس

nafiseh
11 آبان 91 0:42
mashala be in dokhmale naz - az tarafe man bebosesh