شادیساشادیسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

فرشته کوچک ما شادیسا

چهل روزگیت مبارک

1391/7/16 21:10
نویسنده : سانی
788 بازدید
اشتراک گذاری

من شنیده بودم که نوزادها بعد از 40 روزگی بهتر میشن. انگار به بودن توی این دنیا عادت میکنن و جدا که همینطور هم هست..

شادیسای شیرینم! دیروز چهل روزت شد عزیز دلم... احساس میکنم از دیروز خیلی خیلی آروم هستی. شکر خدا خیلی راحت شیر میخوری و راحت هم میخوابی....

دختر نازم! دیروز عصری با بابایی بردیمت پیش دکتر نجیبی. دکتری که تمام کودکی های مامانی با اون و تجربه ی پزشکی اش گذشته... دکتر شما رو چک کرد و خدا رو شکر که همه چیز خوب بود .

وزنت 4 کیلو و 700 شده بود و قدت هم 55 سانت. الهی که مادر قربونت بره عزیزکم....

شما هم خیلی خانم بودی و اصلا موقع معاینه های دکتر تکون نمیخوردی.

بعد اومدیم خونه مامان پروین تا شما رو به حموم چله ات ببریم.

شادیسای گلم اینو بهت نگفتم که تو عاشق حمومی... توی حموم اصلا و ابدا ناراحتی و گریه نمیکنی ... مثل یه عروسک ناز، ساکت و آروم روی پاهای مامان پروین بی حرکت می مونی تا ما کارمون رو انجام بدیم. اون لحظه که مامان پروین داره صورتت رو آب میریزه یک ذوقی توی چشمات هست که منو دیوونه میکنه . میخوام همون جا انقدر فشارت بدم که حد نداره... بعد هم که میارمت بیرون تا لباس بپوشی محاله که گریه کنی. فک کنم هنوز توی ذوق و شوق آب بازی هستی... من هم که دائم دارم برات اینو میخونم:

شالاپ شولوپ آب بازی

شالاپ شولوپ آب تنی

هووووووووووووووووووررررا


عاشقتم عروسک نازم............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

nafiseh
17 مهر 91 1:38
MOBARAK BASHE AZIZAM
دختروونه
17 مهر 91 15:21
اپ کردم پس اپ کن
افسانه مامی پارمین
18 مهر 91 12:18
عزیزم
چهل روزگی فرشته نازت مبارک باشه .


مرسی افسانه جون
غزال مامان فاطمه
19 مهر 91 11:36
سلام مامان شادیسا جون. چهل روزگی دخملمون مبارکه//// عکساشو بزار برامون..میبوسمش دخملی منم اوایل تو حموم خیلی آروم بود ولی الان نه یه لبو لوچه ای اویزون میکنه بیا ببین...
مامان الی
21 مهر 91 12:19
40 روزگی جیگرمون مبارکههههههههههههه
ایشا.. که آنیسا هم بعد 40 روز آرومتر بشه
البته کولیک درد اصلی ماست
خودت چطوری دوستم
؟؟؟؟


شادیسا هم کم و بیش فکر کنم کولیک اذیتش میکنه
خودم خیلی بهترم الی جونم تو در چه حالی دوستم؟؟
فافا
26 مهر 91 14:29
اي ماهي كوچولوي خاله...قربونت برم....