شادیساشادیسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

فرشته کوچک ما شادیسا

دومین هفته بهار: دیداری دوستانه در بوستان بهشت مادران

1393/1/26 15:36
نویسنده : سانی
1,082 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه نهم فروردین 93، به اتفاق چند تا از دوستانت و مامانهاشون به بوستان بهشت مادران رفتیم.


شما مثل همیشه ماشالله هزار ماشالله دائم در حال بازی و شیطونی بودی و در تمام چهار پنج ساعتی که اونجا بودیم حتی یه لحظه هم پیش ما روی زیرانداز ننشستی!!!

اونقدر خسته شدی که لحظه ای که داشتیم از پارک بیرون می اومدیم و سوار کالسکه بودی، تا برسیم دم ماشین خوابت برد!!!! اون هم بدون پستونکت!!!!

این بار با دیدن دوستانت خیلی خیلی خوشحال شدی. با دیدن دینا جون خیلی ذوق کردی که یه نی نی خوشگل ، هم سایز و هم قد و قواره ته! همه اش بغلش میکردی و می بوسیدی.

 

 


 

با دیدن پارمین خوشگلم هم  بلافاصله اون رو بوسیدی.



کیان جون و مامانش الناز جون کمی دیرتر به ما ملحق شدن. کیان جون که هزار ماشالله یه پارچه آقا شده بود.


یه جاهایی دست همدیگه رو می گرفتید و راه میرفتید و تو از اینکه یه نی نی کوچولوی دیگه، دستت رو گرفته و باهم دارید گام بر میدارید کلی کیف کرده بودی.

موقعی که میخواستیم ناهار بخوریم، فاطمه جون و پسر گلش آرتین به ما پیوستند. برای اولین بار بود که از نزدیک می دیدیمشون و از آشنایی باهاشون خیلی خوشحال شدیم.

 

بقیه عکسها در ادامه مطلب

 


 


 

پسندها (3)

نظرات (11)

مریم مامی رَسپینا
26 فروردین 93 23:00
قربونش برم من ماشالا خیلی بزرگ شده خوش بحالتون که دوستای خوبی هستین برای هم و پایه ی این کاراپ خصوصییییییییییییی
سانی
پاسخ
مرسی مریم جونم. آره بالاخره توی 40 نفر که عضو کلوب هستن 4-5 نفری پیدا میشن که برنامه شون برای یه دور همی ، جور بشه. مرسی از رمز
افسانه مامان پارمین
27 فروردین 93 0:14
دوست جونم چه عکس های خوبی گذاشتی ، مخصوصا اونی که شادیسا پارمین رو می بوسه . شادیسای نازم رو به جای من کلی ببوس . عاشق " باشه " گفتنش هستم
سانی
پاسخ
آره خودم هم اون عکس رو خیلی دوست دارم. ممنون خاله افسانه . راستش خودم هم عاشق " باشه" گفتنشم
زهره (مامان آرتین)
27 فروردین 93 3:31
ای جونمممممممم شیطون، یه جا هم بند نمیشه نه ؟؟؟ گازش بگیر از قول من خوشبحالت که شادیسا تو کالسکه میشینه
سانی
پاسخ
ماشالله خیلی انرژی داره و شیطونه . اما به هزار ترفند توی کالسکه می نشونم یا به هوای خوراکی یا به هوای نانای و آهنگ و این چیزا.
مامان مهلا
30 فروردین 93 12:56
ماشالله به شادیسا جون که اینقدر روابط عمومیه قوی ای داره از سن و سالش جلوتره ماشالله هزار ماشالله
سانی
پاسخ
آره بچم خیلی بچه های دیگه رو دوست داره و علاقه داره باهاشون ارتباط برقرار کنه. ممنون تو لطف داری عزیزم ماشالله دختر تو هم خیلی باهوشه
نی نی عسلک
31 فروردین 93 20:03
چقدر مهربون واجتماعیه شادیساجون. مامانی بالاخره مهد کودک رو چکار کردی؟
سانی
پاسخ
آره بچم خیلی به بچه های دیگه علاقه داره. فعلا که نتونستم جای خوبی رو پیدا کنم و کار رو بیخیال شدم. من که این همه صبر کردم چند ماه دیگه هم روش . بذار دختری بزرگتر شه بعدا هم میشه کار کرد
لاله مادر آوینا
2 اردیبهشت 93 14:46
سلام به شادیسا جونم و مامان مهربونش اول از همه سال نو مبارک ببخشید که دیر به دیر میام سر میزنم به وبلاگتون /دلیلشو میدونین دومن....وای که چقدر این شادیسا ماهه /عشقه دلم تنگ شده واسه همه بچه های شهریور 91 میدونم ببینمشون حسابی میچلونمشون امیدوارم فرصتی بشه همدیگه رو ببینیم مخصوصا شمارو و مخصوصا شادیسای ناز و بلاچه
سانی
پاسخ
ما هم دلمون تنگ شده انشالله همدیگه رو ببینیم اونوقت منم دختر تو رو می چلونم
مامان ترنم
3 اردیبهشت 93 18:30
ماشالله به این دختر مهربون. ای جان چه بوسه هایی می کنه. منم عاشق بوس کردن ای فرشته هایم.ترنم تا می بینه ازش دلخورم بابت غذا نخوردنش سریع لباشو غنچه می کنه می گه مامان بوس
سانی
پاسخ
آخییییی نازی .... ترنم مهربونم... آره واقعا فرشتن این بچه ها
غزال مامان فاطمه
5 اردیبهشت 93 11:19
سلام سانی جون. چه بزرگ شده و قد کشیده دختر نازت. ماشالا . دختر ماهتو ببوس. خدا حفظش کنه
سانی
پاسخ
ممنونم عزیزم. خدا دختر ناز شما رو هم براتون حفظ کنه
خاله فافا
17 اردیبهشت 93 13:48
عزیزم انشاالله همیشه بهت خوش بگذره...معلومه با اینهمه نی نی ناز و تاب تاب و سر سر چه کیفی کردی....فدات بشم نفسم...
سانی
پاسخ
مرسی خاله جون آره بهم خیلی خوش گذشت
الهام مامی امیر علی
2 خرداد 93 19:47
سلام عزیزممممممممممممم قربون شادیسا نازمممممممممممم همیشه وبلاگاتونو دنبال میکنم میدونید که عاشقه خودتون و بچه هاتونمممممممممممم و همیشه در حسرت این که ندیدمتون هزار تا بوس برا تک تک نی نیا تون
سانی
پاسخ
عزیزم انشاله درکنار پسر گلت شاد و سلامت باشی. من هم مشتاق دیداراتم
سولماز
4 خرداد 93 22:35
سلام از اشنایی با هاتون خوشوقتم من هم سه قلو دارم سر بزنید خوشحال می شم
سانی
پاسخ
از اشنایی با شما خوشحال شدم عزیزم خدا بچه های گلتون رو براتون حفظ کنه انشالله. سه قلو خیلی سخته