شادیساشادیسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

فرشته کوچک ما شادیسا

دختر تابستونی من

1393/4/1 10:15
نویسنده : سانی
1,785 بازدید
اشتراک گذاری

شادیسای عزیزم

قرار بود این پست رو برات اول تابستون بذارم . متنش رو  اول تیرماه نوشتم اما تا میخواستم عکسها رو اضافه کنم کلا اینترنت منطقه مون سه روز قطع شد !!! و  این پست علیرغم میلم مشمول گذر زمان و تنبلی و اینا شد!!!

امروز اولین روزه تابستونه.... اول تیرماه.... من عاشق تابستونم. مسلماً نه بخاطر گرمای طاقت فرسا و عرق ریختنش. بخاطر اینکه روزهای بلند و کِش دار تابستون برام تداعی کننده حضور دختر نازمه... دختر تابستونیم، دختر شهریوریم.... شادیسای شادم که پر از گرما و نور و امیده.

البته امسال تابستون با سالهای قبل متفاوته. امسال خاله فافا منتظر یه فرشته کوچولوی آسمونیه که قراره انشالله تیرماه قدم به روی چشم همگی بذاره.

دختر بیست و دو ماهه من ،

 دو ماه بیشتر به دو سالگیت نمونده.  کلی بزرگ شدی و با شیرین زبونیهات هر لحظه ما رو غافلگیر میکنی. یه وقتایی حرفهایی میزنی یا شعرهایی رو فی البداهه میخونی که باعث تعجبم میشه. این نشون میده که همیشه دکمه رکورد شادیسا روشنه!!!! و بعد در یک جا play میکنی!!!!

مخصوصا شعرهای کلاست رو توی خونه بدون کم و کاست با همون حرکات و ریتم اجرا میکنی و دل من و بابایی رو ضعف می بری...

الان چند جلسه است که کار جدا سازی تدریجی شما از من، داره انجام میشه. یعنی  از این ترم دیگه مامانها با بچه ها همزمان  توی کلاس بازی نمیکنند. بلکه  اول توی کلاس کنار دیوار می نشستیم و بعدش روی صندلیهای خارج کلاس اما کاملا مشرف، و بعد هم داخل راهرو دورتر از کلاس. شما تنها بچه ای توی کلاس هستی که دیرتر و سخت تر داری این پروسه رو طی میکنی. یعنی هر چند دقیقه یکبار از کلاس بیرون میای و بودن من روی صندلی رو چک میکنی. گاهی به سراغم میای و میگی : دست بیگیر، بیا . اما ما نباید کوچکترین توجهی به بچه بکنیم و خودمون رو با یه چیزی مشغول کنیم تا شما برگردی تو کلاس!  امیدوارم این مرحله از رشدت هم به خوبی و آرامش سپری بشه.:

*** یک خبر خوووووووووووب و مهم : پارسا جونِ خاله روز پنجشنبه 19 تیرماه 93 قدم به روی چشمامون گذاشت. در اولین فرصت عکسهای قشنگش رو میگذارم.

در ادامه چند تا از عکسات :

 

 

عاشق آب بازی هستی و در اولین فرصتی که بدست میاری با کمک چهارپایه اشپزخونه، می پری داخل سینک

 

این هم عکسهایی  که شمال گرفتیم

عقد پسرعموی بابا

 

 

 

 

 

 

 

این هم اولین باری که بالاخره با لگوهات یه چیزی درست کردی

پ

 

 

 

این هم شادیسا و عروسکهای محبوبش موز یا همون میکی موس و خیسی یا همون خرسی. کتاب مورد علاقه ات هم هست که همه شو حفظی و وقتی به آخر جملات می رسیم خودت از حفظ میگی

پسندها (5)

نظرات (10)

گلی
22 تیر 93 15:58
سلام سانی جان ... وای خدا چه خوردنی شده دخملت.. ببوسش. قدم پارسا کوچولو هم مبارک باشه... الهی که همیشه سالم باشن...چه کار خوبی میکنید کلاس میرید... کاش ما هم فرصتشو و جاشو داشتیم... راستی برای اینکه حرف گوش کن بشن شما راهکاری داری؟
سانی
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری.اره کلاس برای شادیسا خیلی خوب بوده انشالله شما هم نزدیکتون یه دونه پیدا کنید. والا الان توی این سن که هستن کمی لجباز میشن که عادیه. فکر کنم باید تحمل کنیم تا این دوران بگذره
مامان زینب
23 تیر 93 0:42
نی نی خاله مبارکه.قربون این دخملی برم من عکساش مثل همیشه خوشگلند.
سانی
پاسخ
خیلی ممنون
هلن
23 تیر 93 1:55
ایییییییییییییییی جونم عزیزمممممممم خیلی شیرینه و ماشالله هر روزم نازتر میشه خدارو شکر که خواهرت به سلامتی زایمان کرد مبارکهههههههههه
سانی
پاسخ
مرسی هلن جونم
مهدیه مامی مهلا
24 تیر 93 13:36
سلام سانی جون.دخمل نازت رو ببوس ماشاالله هزار ماشالله خیلی شیرین و خواستنیه.بوس بوس
سانی
پاسخ
ممنون مهدیه جون
مریم
4 مرداد 93 22:41
عزیزم خیلی زود بزرگ شد شادیسا گلی هر روز هم شیرین تر شیرین زبون تر داره میشه ماشالا عکسها هم عالی بودن چقدر موهاش خوش رنگ هم هست ماشالا
سانی
پاسخ
ممنون مریم جان لطف داری
فافا
10 مرداد 93 23:24
تابستون واقعا فصل خوبیه، ماه اولش که پاریا دنیا اومده شهریور هم شادیسا گلی، تازه بماند که مامان های شادیسا و پارسا هم هردو شهریاری هستند! قربونش بهر خاله اش که اینقدر ناز و شیرین زبونه، میام میخورمش خودش و عروسک هاشو
مامان درسا
13 مرداد 93 0:54
مامانی چرا اینقدر غیبت داری دلمون تنگ شده.
سانی
پاسخ
اخ اخ نگوووو که بد جور تنبل شدم
جیران بخشنده
16 مرداد 93 16:37
فدات بشم من شادیسای قشنگم که این قدر خوشگلی
سانی
پاسخ
ممنونم عزیزم از لطفت
نى نى عسلك
24 مرداد 93 7:51
چقدر خانووووم شده شاديساى ناز!چه جالب كه توسينك اب بازى مى كنه ,اى دختر ناقلا! عجب سازه اى!
سانی
پاسخ
زهره جون می بینی چقدر شیطون شده !
مامی پرنیان
27 مرداد 93 14:03
سلام.من از توصیفی که از کلاسهای شادیسا جون کردید خیلی خوشم اومد.میشه لطف کنید و بگید کجا کلاس میبریدش؟ ممنون
سانی
پاسخ
عزیزم موسسه مهر من می برم