شادیساشادیسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

فرشته کوچک ما شادیسا

دوباره اومدیم!

1393/3/18 10:48
نویسنده : سانی
1,937 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم

اول از همه  یه عذرخواهی بزرگ بهت بدهکارم. مامانی رو ببخش که بیش از یکماهه نتونستم وبلاگت رو آپ کنم.

این مدت که برات ننوشتم ماشالله دختر گلم حسابی بزرگ و خانم شده.  حرف گوش کن از قبل شده . توی این یک ماه و اندی، دو تا عروسی ( یا به قول خودت عسوری) رفتیم و کلی بهمون خوش گذشته. دو بارلاهیجان رفتیم و یکبارش رو چند ساعتی کنار دریا بودیم  که یه عالمه دختر کیف کرد. بالاخره تونستیم به کارگاه های مادر و کودک بریم که این موضوع خیلی باعث خوشحالیم شده. خیلی کلاسها رو دوست داری و با اینکه سر هر بازی زیاد نمی شینی و بدنبال اکتشافات خودت هستی اما شعرها و  آهنگا و بازیهای کلاس رو وقتی توی خونه اجرا میکنم یه عالمه ذوق میکنی .

از همه این اتفاقها مهمتر ، این بود که دختر گلم در 21 ماهگی دیگه جملات بلند میگه. اولین جمله بلند هم این بود : "ماما جون کجا اَفتی؟؟؟؟؟ " و از همه شیرینتر اینکه چند روزه داری شعر میخونی.

اولین شعری که یاد گرفته بودی ، عمو زنجیر باف بود که هر کجا مامانی مکث میکرد و لازم بود شما فوری "بله" میگفتی.

- عمو زنجیر باف

- بله

- زنجیر منو بافتی ؟

- بله

- پشت کوه انداختی؟

- بله

البته بعد از مدتها کار کردن با شما این رو یاد گرفتی. ولی الان چند روزه که به طور خود جوشراضی خودت شعر تاب تاب عباسی رو این شکلی میخونی:

- تاب تااااااااااااااااااااااااااااب  بَسی ؛ دا مَ بندازی ؛ بگــَــــــلِ بندازی خندونک

 

*** عکسها در ادامه مطلب

 

 

پسندها (5)

نظرات (17)

زینب
18 خرداد 93 13:00
ماشالله به این دخمل ناز و شیطون انشالله عسوری خودش
مهدیه مامی مهلا
18 خرداد 93 14:50
ماشالله به این دختر باهوش و زرنگ ایشالله همیشه شاد و خندون باشه همیشه به مسافرت و عسوری
افسانه مامان پارمین
19 خرداد 93 10:40
الهی قربونش برم . گلی ذوق کردم برای عکس هاش . ماشالله چه خانومی شده برای خودش . اون عکسش که کنار گاوها ست خیلی محشره . کلی ضعف کردم واسه شعد خوندنش. اتفاقا پارمین هم همین شهر رو بلده کلی ماچ و بوس برای دوست خوبم و عروسک نازش
ماهک
19 خرداد 93 12:40
ماشالله به این دختر باهوش و زرنگ ایشالله عروسی خودش
ماهک
19 خرداد 93 12:41
دلم برات تنگ شده عزیزم .. یه روز بیا کلوگ اس بده بیام بحرفیم .مهلا هم همیشه هست
جیران بخشنده
24 خرداد 93 10:09
من قربونت بشم شادیسای نازم فدای اون شعر خوندنت پرنسس
مامان درسا
25 خرداد 93 0:39
خیلی دلم برای شادیسا جون تنگ شده بود.قربونش برم چه شیرین زبون شده.فدای شعر خوندنش.عکساش هم مثل همیشه خیلی قشنگ بود.
ممان الی
25 خرداد 93 15:33
عزیزمممممممممممممممم چقدر عوض شدی خاله قربونت بشه هزار ماشالله بوسسسسسسس سانی دلم برات تنگ شده
لاله مامی آوینا
26 خرداد 93 11:11
شادیسا خیلی نمک داری آدم دوست داره بخورتت،این نظر شخصی منه
فافا
27 خرداد 93 15:01
قربونت برم که عاشقه آب باجی هستی.... فدای اون شیرین زبونی هات نفسِ خاله
زهره (مامان آرتین)
2 تیر 93 3:32
اول از همه بیست ماهگیت مبارک عزیزم خیلی زود گذشت سانی این دوران قالب جدید وبلاگ هم مبارک عروسک باهوش رو حسابی ماچ کن
میرزا کوچک خان
8 تیر 93 21:54
عزیزم... چقد دلم برات تنگ شده بود... ماشاالله به این دخمل ناناسی....
نى نى عسلك
9 تیر 93 20:10
چقدر خانوم شدى ماشالا.مامانى حالا هى كجا مى افتى؟
مامان اهورا (نرگس)
12 تیر 93 10:30
الهی قربونت برم عزیز دلم...اون زبون شیرینت و بخولم!!!!!
مریم مامی رسپینا
12 تیر 93 15:06
عزیزم عکسها خیلی خوب بودن همیشه به گردش شادیسا حسابی بزرگ شده ماشالا چه کیفی کرده اب بازی کرده
سانی
پاسخ
اره بابا دیوونه ی آب بازیه
نى نى عسلك
15 تیر 93 0:40
اى جانم قرتى خانوم.چقدر خانوم شدى ماشالا.شيرين زبونى رو هم كه از حالا شروع كردى!
سانی
پاسخ
ممنون خاله جون
منصوره
15 تیر 93 16:02
عبارت «واکسن دوماهگی» رو سرچ می کردم که به وبلاگ شما رسیدم و از اولین پستتون شروع به خوندن کردم و خیلی استفاده کردم. ممنون. اینکه بچه در هر سنی چه کارهایی رو انجام میده قشنگ در وبلاگ شما بود. هدی من 2 ماهشه الان.
سانی
پاسخ
خیلی ممنون از تعریفتون. کلی بهم انرژی دادین انشالله خدا دختر گلتون رو براتون حفظ کنه