شادیساشادیسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

فرشته کوچک ما شادیسا

دختر 20 ماهه من

1393/2/10 14:46
نویسنده : سانی
2,872 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته ی نازنینم، 

به چشم بر هم زدنی بیست ماه از زمینی شدنت گذشت. هر روز که بزرگتر میشی، با شیرین زبونیها و شیرین کاریهات لذت مادر شدن رو بیشتر حس می کنم. در این یک ماه ، دایره کلماتت به شدت پیشرفت کرده و تقریبا هر کلمه ای رو کاملا بجا استفاده میکنی.

 و از همه مهمتر اینکه بالاخره داری جملات دو کلمه ای میگی :

- دوست دااااااااااااااااااااادم (دوسِت دارم )

- بیا تو 

- مامان بیا

- این کیه ؟ شادسا ( وقتی که عکسات رو روی دیوار می بینی این جمله رو میگی )

- نه نخوام ( نه نمیخوام )

کلمات جدیدی که خیلی بامزه ادا میکنی :

- کیفی (کیوی)

- سَیا / سَدا (سلام - تا دو روز پیش فقط میگفتی سَ که البته من عاشقش بودم )

- ماف ( ناف - هر بار که عوضت میکنم دست توی نافت میکنی و میگی !!!)

- صندَ نی (صندلی) 

- تَش یا کَش ( کفش )

پَیدِه (پرده)

- سُرسُر (سرسره)

- خستم (وقتی کمی خوابت میاد و خسته ای) گاهی هم میگی : خسته شده

جالبه که فعلها رو به صورت سوم شخص استفاده میکنی:

- میخوابه - خوابید (وقتی که عروسکت رو می بری و میخوابونی میای بهم میگی ) - می شینه - میخوره - خورده 

- شستم ( دستات رو که می شوری)

- وقتی زنگ در رو می زنن یا تلفن زنگ میخوره جالبه که اول میگی : آگا جون (آقاجون) یا بعضی وقتا میگی : مِیتی (مهدی)

 

و یه عالمه کلمه دیگه که یادم نیست.... 

 

با اومدن بهار و بهتر شدن هوا، هر روز می برمت پارک. انقدر تاب تاب و سرسره رو دوست داری که باید هر دفعه به یه بهونه ای تو رو از پارک به خونه برگردونیم. یا به هوای خوردن بستنی یا سوپ یا به به!

ادامه مطلب پر از عکسه....

 

قربونت برم که پاتو روی پات میندازی.

 

 

 

یک پیک نیک دلپذیر در پارک چیتگر. این گیاه کاج رو خودت پیدا کردی و کلی کیف کردی باهاش. هر وقت هم این عکس رو می بینی بلافاصله میگی : کااااججججججججججج

 

سرزمین عجایب

این سرسره انقدر شیبش تند بود که بعد از سر خوردن ، روی زمین ولو شدی و چند دقیقه بی حرکت موندی!!! البته خسته هم بودی....

پسندها (4)

نظرات (13)

بهارمامی باران
10 اردیبهشت 93 15:08
شادیسا جونم خیلی نازشدی عزیزمممم.عاشقه اون عکست شدم که سارافن لی تنت.ایشالله همیشه شاد و موفق و درحال گردش باشی. عضو پیشرو کلوب
سانی
پاسخ
منونم بهار جون لطف داری
پرنسس ملودی
11 اردیبهشت 93 8:14
عزیز خاله چه خانمی شده با اون موهای خوشگل و خوش رنگش وقتی که تازه به حرف می افتن آدم میخواد بخورتشون که با اون زبونشون می خوان به آدم بفهمونن که چی میخوان یامی خوان چیکار بکنن واقعا دوست دارم از نزدیک ببینمتون امیدوارم به زودی این اتفاق بیافته به امید روزهای دیدار در آینده ای نزدیک
سانی
پاسخ
ممنون دوستم لطف داری. آره واقعا توی این سن خیلی خوردنی هستن. ما هم دلمون تنگ شده برای تو و اون پرنسس نازت
زینب
14 اردیبهشت 93 9:37
قربوشن برم شادیسا رو چه خانم شده عکسشو که دیم دلم ضعف رفت خدا حفظش کنه این خانم کوچولورو حسابی بچلونش از طرف من
سانی
پاسخ
مرسی زینب جونم
مامان مهلا
15 اردیبهشت 93 9:36
ماشالله به شادیسا گلی که دیگه برای خودش خانومی شده.ایشالله همیشه زنده باشه و سلامت
سانی
پاسخ
مرسی عزیزم ممنون
هلن مامان رادین
15 اردیبهشت 93 13:57
قربون این گل دختره ناز من برم آخه ماهه ماشالله واسش اسپند دود کن جیگره من عسل من بوسش کن
سانی
پاسخ
قربونت هلن جونم تو همیشه لطف داری رادین گلم رو ببوس
مریم مامی رَسپینا
17 اردیبهشت 93 9:59
هزار ماشالا به این دختر شیرین زبون بانمک و خوشگل دیگه داره 2 سالش میشه سمیه جون دیگه نوبت ................... خخخخ انشالا همیشه سلامت باشه 20 ماهگیش هم مبارک عکسها هم عالی بودن چقدرهم موهاش بلند شده ماشالا
سانی
پاسخ
فدات شم مریم جون مرسی لطف داری
خاله فافا
17 اردیبهشت 93 13:46
آخ خاله فدای این قیافه نازت بشه...قربونِ شیرین زبونی هات....قالب نو و عکسِ جدید پروفایلت مبارک خاله....اونقدر که تو با شخصیتی که خاله نمی دونه چی بگه.....فقط بدون که خاله عاشقته....همین
غزال مامان فاطمه
17 اردیبهشت 93 15:12
سلام سانی جون. دختر شیرین زبونتو ببوس. چه قشنگ پاشو انداخته رو پاش تپلی.. ماشالا.
سانی
پاسخ
ممنون تو هم فاطمه جون رو ببوس. آره عادتشه از کوچیکی
الناز مامی کیان
17 اردیبهشت 93 22:41
بیست ماهگی ت مبارک شادیسا خوشگل نانازم...ایشالله همیشه در کنار بابا و مامان خوبت سلامت و شاد باشی.
سانی
پاسخ
مرسی الناز جون
مامان آدرینا
20 اردیبهشت 93 16:01
سلام 20 ماهگی دختر نازنینم مبارک
سانی
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان درسا
23 اردیبهشت 93 19:15
قربونت برم شیرین زبون.عکسات هم خیلی قشنگه خانم خوشگله.
سانی
پاسخ
ممنون شما لطف دارین
نى نى عسلك
9 خرداد 93 16:44
اى جانم .زبونش ديگه داره باز ميشه .چه شيرين زبونى هايي بكنه !چقدر ناناز شدي!
سانی
پاسخ
ممنون عزیزم
زهره (مامان آرتین)
15 خرداد 93 22:04
20 ماهگیت مبارک دختر ناز ایشالله همیشه سالم باشه