شادیساشادیسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

فرشته کوچک ما شادیسا

یه دختر دارم شاه نداره......

1391/1/1 15:04
نویسنده : سانی
901 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بالاخره انتظار به پایان رسید و فهمیدیم شما یه دخمل خانوم ناز نازی هستی..... هووووووورررررراااااااااااااniniweblog.com

امروز که ١٦ هفته ات تموم شد آخرین روز سال ٩٠ بود و با اینکه ساعت ٨ سونوگرافی بودیم ولی نفر بیستم شدیم !!!‌

طفلکی بابا محمدرضای مهربون با اینکه یه جلسه مهم پایان سال داشت ولی تمام کارهاشو کنسل کرد و پیشم موند تا ساعت ١٠.٣٠ که نوبتمون شد. 

وقتی خانم دکتر گفت که شما یه دختر خانوم خوشگلی از شادی بغضم ترکید.

"شادیسا" جون شادی زندگی من و بابا محمدرضا رو کامل میکنه..... خدایا شکرت.

بابا جونت تمام مدت داشت از من و شما فیلم میگرفت. من هم که همیشه اشکم دم مشکم هست و اشک توی چشمام جمع شده بود. بعدا خودت که بزرگ و خانوم شدی می بینی که چه مامان بی جنبه ای داری . Yatta

باور کن برای من و بابا جونت فقط اینکه شما صحیح و سالم باشی کافی بود. چه گل پسر بودی و چه الان که فهمیدیم یه دخمل ناز نازی هستی در میزان شادی ما هیچ تاثیری نذاشته. البته ناگفته نمونه که هر دوی ما از خیلی وقت پیش، دلمون برای داشتن گل دختری مثل شما قیلی ویلی میرفت!!!!

اینا رو نوشتم که بدونی من و بابایی عاشقیتم فرشته کوچولوی نازم.

این هم مشخصات شما توی برگه سونوگرافی:

یک جنین (خوشمل ناز نازی ) در وضعیت سفالیک با ضربان قلب منظم ١٣٢ تا در دقیقه دیده میشود.

وزن تقریبی جنین ١٤٦ گرم

بعد هم رفتم طبقه بالا پیش خانم دکتر قاضی زاده که خیلی مهربونه. ایشون هم صدای قلبت رو گوش دادن .خدا رو شکر میکنم که همه چی خیلی خوب بود. الهی قربون اون صدای قلبت برم مامانی که انقده تند تند میزد.

کلی بهم سفارش کرد که توی عید مواظب شما باشم و نمک کمتر بخورم چون یه کوچولو ورم داشتم و وزنم هم زیاد شده بود.

راستی یادم رفت بگم که خدا رو شکر جواب آزمایش خون غربالگری که بیست و دوم اسفند داده بودم هم رضایتبخش بود . آخه میخواستیم همه جوره خیالمون از بابت سلامت فرشته کوچولو راحت باشه.

.

دیگه چیزی به شروع سال نو نمونده . با اینکه هنوز هوا همه جا سرده ولی شوق بهار و تازگی توی شهر و آدمها موج میزنه.

امیدوارم سال جدید برای همه سرشار از شادی و خوشبختی و سلامتی باشه.

خدایا از صمیم قلبم آرزو میکنم همه ی عزیزانم سال خوبی رو در پیش داشته باشن و به آرزوهای قشنگشون برسن .

آرزو میکنم تمام دوستانم که چشم انتظار اومدن یه فرشته به زندگی شون هستند به زودی زود حاجت روا بشن.

در آخر خودت هم حافظ و نگهدار همه ی نی نی های تو راهی و غیر تو راهی (متولد شده ) باش.

 

ني ني شكلك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

غزال
28 اسفند 90 15:00
عزیزم مبارکه سانی جون. انشاله با نی نی گلت شادیسای مهربون و نازت سال خوبی داشته باشید و نی نی نازت سالم و سرحال بیاد توی بغل مامانش...... بو س بوس
غزال
28 اسفند 90 15:09
سانی جون من وبلاگتو لینک کردم ... عیدتون مبارک
پرنسس ملودی
3 فروردین 91 14:02
چه دختر خوشگلی بشه این شادیسا خانم
چه اسم قشنگی براش انتخاب کردین امیدوارم همیشه سلامت باشین و در کنار هم از لحظه لحظه زندگی لذت ببرین
سال نو مبارک
امسال که سال بسیار خوبی داری چون دختر گلت وارد زندگیتون میشه و با خودش یه دنیا شادی میاره
می بوسمت مواظب خودت باش


Mercy dooste khoobam. Enshaalah Shoma ham hamishe dar ken are ham shado kuldip salamat bashin.
فافا
4 فروردین 91 0:29
قربون خاله عسلم با شادیسای قشنگش برم...خدایا هزار بار ازت ممنونم بخاطر فرشته کوچولوی خوشگلی که بهمون هدیه دادی...بهارتون مبارک ....
به شادیسا فسقلی باید بگی که خاله فافا هم خیلی خیلی بی جنبه است...چون همین الان که نوشته ها رو خوند هم داره گریه می کنه!!!


Ghorboonet beram khaleye mehraboon.shadisa ham kheyli doodey dare... Boooooooooooooos


دکمه
9 فروردین 91 8:01
سلام! سال نو مبارک! به سلامتی! خیلی خوشحالم که نی نی تو هم سالمه!
دکمه
9 فروردین 91 8:35
جاااااااان! مبارکه! سال نو هم مبارکه! بسلامتی!
مامان الی
14 فروردین 91 9:03
سلاممممممم جیگرررررررررررر مبارک باشه دخملی خیلیییییییییییییی خوشحال شدم ایشا....و سالم و سلامت باشه و سال خوبی داشته باشی منتظرم بیای بچتیم بوسسسسسسسسسسسسس
دکمه
16 فروردین 91 9:13
جااااااااان! مبارکه!
مامان طاها
16 فروردین 91 12:35
سال نو مبارک سلام عزیزم مبارکت باشه انشاالله به سلامتی فارغ بشید وهمیشه شاد وخرم باشبد راستی عزیزم اسم دکتر شما با دکتر من مثل هم هست قاضی زاده اما میشه بگی ادرسش کجاست مال من چهارراه لشگر هست میخوام ببینم دکترمون یکیه یا تشابه اسمیه مرسی یه بوس گنده هم واسه نی نی تو راهی عزیزت


مامان طاها جون
ان شاله كه سال خوبي براي شما و طاها خوشگله و ني ني تو راهي تون باشه و در كنار هم خوشبخت و شاد باشيد.
دكتر من شيرين قاضي زاده است و مطبش توي بلوار كشاورز تقاطع جمالزاده شماليه.

يك دوست
18 فروردین 91 13:20
گل غنچه کرد و غنچه شکفت و خداوند بهترین و زیباترین هدیه اش را به شما داد با آرزوی فرادهایی روشن تبریک صمیمانه مرا پذیرا باشید