شادیساشادیسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

فرشته کوچک ما شادیسا

چهارمین سالروز با هم بودن

1391/5/31 7:27
نویسنده : سانی
848 بازدید
اشتراک گذاری

شادیسای عزیزم

امروز برای من و بابا محمدرضا یه روز خیلی خاصه.

چهار سال پیش در چنین روزی یعنی ٣١ مرداد سال ٨٧ من و بابا محمدرضا با هم ازدواج کردیم.  Wedding Animation _ dinamobomb

روز عروسی همه ی زوجها براشون یه روز تکرارنشدنی و پر از خاطره است. ولی باور کن این روز برای ما یه روز فوق العاده و باور نکردنی بود. آخه من و بابایی برای اینکه با هم باشیم روزها و شبهای زیادی رو در انتظار سپری کردیم. ٧ سال پر از پستی و بلندی،‌ پر از شادی و غم. یه روزهایی بود که از شوق با هم بودن لبریز بودیم  ولی انقدر مشکلات و موانع داشتیم که حتی فکر کردن به یه سقف مشترک و یه هوای مشترک،‌ بیشتر به یه رویا شباهت داشت. این رو هم بگم که هیچوقت ناامید نشدیم و تلاش کردیم. بیشتر از همه هم بابا جون خیلی زحمت میکشید تا بتونه همه ی شرایط رو فراهم کنه تا بتونیم برای همیشه در کنار هم باشیم. بعدا که بزرگتر شدی همه رو  برات تعریف میکنم تا تو هم قدر این یکی بودن رو بدونی . 

خدا رو شکر میکنم که همیشه هوای ما رو داشته و کاری کرده که روزهای زندگی مون پر از شادی و عشق باشه. هر روز که میگذره بیشتر قدر با هم بودن رو می دونیم و سعی میکنیم با هم مهربونتر از روز قبل باشیم.

دخترک شیرینم

امسال سالگرد ازدواجمون برامون با سالهای قبل فرق داره. آخه خدا شما رو به ما هدیه داده و در انتظار دیدن روی ماه فرشته کوچولومون هستیم. نمی دونم قراره چند روز دیگه این انتظار شیرین به پایان برسه ولی از خدای مهربون میخوام که خودش مواظب شما باشه تا به سلامتی پاهای کوچولوت رو به روی زمین بذاری و یه فرشته زمینی بشی.

امروز وقت دکتر دارم. امیدوارم که همه چیز مثل همیشه خوب خوب باشه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نازنين مامان اهورا
31 مرداد 91 10:53
عزيز دلم سالگرد ازدواجتون مبارك/انشالله هميشه شاد و خوشحال باشيد 3 تايي در كنار هم


ممنونم دوست خوبم
افسانه
2 شهریور 91 6:31
دوستم، تبریک میگم . امیدوارم سالیان سال این با هم بودن رو جشن بگیرید . بهترین آرزوها را برایت آرزومندم


مرسییییییی افسانه جونم
مامان الی
2 شهریور 91 8:58
سلام گلم
خیلیییییییییی تبریک می گم
و خوشحالم شادیت با اومدن شادیسا هزار برابر شده
همیشه شاد باشی و خوشبخت
ذلم تنگه برای همتون


وایییییییی الی خوشگلم من هم دلم واست یه ذره شده
ممنونم
مامی نی نی
3 شهریور 91 23:39
سلام
خوبی سانی جون؟؟؟؟؟؟؟
زایش کردی آیا؟؟؟؟؟؟؟؟
بیا یه خبری از خودت و شادیسا گلی بده


نه هنوز عزیزم ... این دختر من جا خوش کرده و خیال نداره بیاد....