شادیساشادیسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

فرشته کوچک ما شادیسا

آخرین قرار دوستانه سال 91

1391/12/27 9:47
نویسنده : سانی
1,000 بازدید
اشتراک گذاری

آخرین قرار با دوست جونیات پنجشنبه ١٧ اسفند رستوران اسفندیار بود. از صبح برف شدیدی می بارید و همه جا یکدست سفید شده بود.

بخاطر مشغله های بسیار، قصد آنچنانی و یا دل و دماغ برای رفتن نداشتم. چون وسط هفته سرکار میرم ، کلی از کارهای خونه رو برای پنجشنبه و جمعه گذاشته بودم. از اول صبح همراه بابایی مهربون یه عالمه کار کردیم. نزدیکهای ظهر بود که میخواستم به " نگین جون مامان مهرسا " اس ام اس بدم و بگم که نمیریم و دنبالمون نیاد. بابایی مهربون تشویقم کرد که برای تغییر روحیه حتما سر قرار برم. خلاصه این طور شد که در عرض نیمساعت هم خودم حاضر شدم و هم شما رو آماده کردم! و به اتفاق نگین جون و مهرسا جون رفتیم.

خیلی خیلی در کنار دوستای خوبمون بهمون خوش گذشت و خاطره ی قشنگی برامون به یادگار گذاشت.

عکسها رو در ادامه مطلب گذاشتم.

 

شادیسا خانم بغل خاله نگین مهربون

 

شادیسا و رادمان

 

باران خانم نازنازی

 

مهرسا جیگر

 

پارمین خوشگله

 

رونیای نازم بغل مامان گلش عسل جون

 

آقا کیان با قیافه ی جدیش

 

دینا خانم نازنازی که برای اولین بار بود دیدیمش

 

مهراد نازم با چشمای قشنگش

 

آقا راستین گل

 

ارغوان عزیز که این بار از ما خیلی دور نشسته بودن و کم دیدمش

 

یاسی جون بانمکم و رونیای خوشگل

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان درسا
29 اسفند 91 2:31
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن روزهایت رنگارنگ سال نوپیشاپیش مبارک
مریم (مامان آندیا)
30 اسفند 91 1:51
دوقدم مانده به خندیدن برگ. یک نفس مانده به ذوق گل سرخ. چشم درچشم بهاری دیگر…. تحفه ای ندارم که کنم هدیه تان. یک سبدعاطفه دارم همه ارزانیتان… سال نو مبارک دوست عزیز
فافا
30 اسفند 91 2:19
همیشه با دوستانِ خوبتون بهتون خوش بگذره عزیزانم