شادیساشادیسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

فرشته کوچک ما شادیسا

12 هفتگی نی نی ناز ما

1390/11/25 15:05
نویسنده : سانی
779 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی خوشگلم سلام

یوهووووووووو امروز وارد 12 هفتگی ات شدی عزیزم. تا چشم روی هم گذاشتم داره سه ماه از نزول اجلال شما میگذره.

مامان داره روزها و شبها رو تند تند میشمره تا هر چه زودتر روی ماهتو ببینه.

niniweblog.com

هفته دیگه قراره برم سونوی ان تی  (NT) تا خیالم راحت شه که حال شما همه جوره خوبه.....

اون روز تولد بابا جونت هم هست . چه روز معرکه ای میشه . من و بابا و نی نی خوشگلم سه تایی جشن میگیریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ني ني كوچولو ...
25 بهمن 90 10:11
واي چه مامي مهربوني ... خوش به حال اين نيني با اين وبلاگ نازش ... ايشالله كه سالم و سلامت باشه هميشه هميشه ...
زهره
25 بهمن 90 11:24
ای دون
نی نیمون دوازده هفتش شده
به باباش بگو یه بوس از قول بچه های نی نی سایت از نی نی کوشولو بکنه


مرسی زهره جون

مامان الی
25 بهمن 90 12:24
مبارکه گلم با خبرای خوب بیا پیشمون بوسسسسسسسسسسسسسسس
مامان محمدرضا
26 بهمن 90 9:59
سلام و صد سلام به شما و نی نی گلتون . مبارکه سه ماهگی نی نی ایشالله سالم به دنیا بیاد . مرسی که به ما سر زدین
دکمه
26 بهمن 90 10:17
سلام!!!
من و تو انگاری توی یه هفته هستیم! اگه خواستی بیا با هم دوست بشیم!

منم مثل تو بدجور دارم روزا و شبا رو میشمورم!


دکمه جون لینکت کردم عزیزم
ساني
26 بهمن 90 12:06
اي جانم چه تداخلي....قربونش برم..انشاالله كه سالمه و سلامت...منم دارم لحظه شماري مي‌كنم كه لپ‌هاشو گاز بگيرم


قربون تو خاله فافای مهربون ...
نی نی هم مطمئنا منتظره تا مهربونترین خاله ی دنیا رو ببینه...

نگین مامان رادین
29 بهمن 90 23:54
سلام ایشاالله صحیح و سالم دنیا بیاد و این مدت باقی مانده رو هم بدون هیچ مشکلی سپری کنید.تولد بابایی هم مبارک
مامان ني ني
2 اسفند 90 10:50
آخيش عزيزم من كه سونوي nt رو فراموش نمي كنم چقدر كيف داره واسه اولين بار جنين نازت رو ببيني... بوس