شادیساشادیسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

فرشته کوچک ما شادیسا

اتمام 35 هفتگی

1391/5/8 9:38
نویسنده : سانی
721 بازدید
اشتراک گذاری

دختر کوچولوی نازم

این هفته اگه خدا بخواد آخرین هفته ای هست که میام سرکار.

خدا کنه مرخصی استعلاجی ام که تا موقع زایمان هست تایید بشه و گرنه از اون مدت شش ماه مرخصی ام کم میشه.

نمیدونم شما کی میخوای بیای. ولی خدا کنه که همه چیز طبق برنامه و خوب پیش بره . امروز ٣٥ هفته ات تموم شد عزیزم. دیگه نهایتا ٥ هفته ی دیگه مونده که ببینمت.

خاله فافا چند روز پیش یه عالمه گل سر و عروسک خوشگل برات خرید که بعدا عکساشو برات میذارم.

دست خاله جون درد نکنه که هر کجا میره فقط به یاد شماست و هر چیز خوشگلی که می بینه زودی برای شما میخره. ماچ

شادیسای من

این روزها که سنگین شدم و کارها برام سخت تر شده، بیشتر از هر زمان دیگه ای دارم به مادر بودن فکر میکنم. هنوز من ابتدای راهم. تازه کار و ناشی. ولی دارم به عظمت خدای مهربون فکر میکنم.

دخترکم

آن زمان که مرا پير و از کار افتاده يافتي،
اگر هنگام غذا خوردن لباسهايم را کثيف کردم ويا نتوانستم لباسهايم را بپوشم
اگر صحبت هايم تکراري و خسته کننده است
صبور باش و درکم کن
يادت بياور وقتي کوچک بودي مجبور ميشدم روزي چند بار لباسهايت را عوض کنم
براي سرگرمي يا خواباندنت مجبور ميشدم بارها و بارها داستاني را برايت تعريف کنم...
وقتي نميخواهم به حمام بروم مرا سرزنش و شرمنده نکن

وقتي بي خبر از پيشرفتها و دنياي امروز سوالاتي ميکنم،با تمسخر به من ننگر
وقتي براي اداي کلمات يا مطلبي حافظه ام ياري نميکند،فرصت بده و عصباني نشو
وقتي پاهايم توان راه رفتن ندارند،دستانت را به من بده...همانگونه که تو اولين قدمهايت را کنار من برميداشتي....

زماني که ميگويم ديگر نميخواهم زنده بمانم و ميخواهم بميرم،عصباني نشو..روزي خود ميفهمي
از اينکه در کنارت و مزاحم تو هستم،خسته و عصباني نشو
ياريم کن همانگونه که من ياريت کردم
کمک کن تا با نيرو و شکيبايي تو اين راه را به پايان برسانم

فرزند دلبندم،دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان الی
9 مرداد 91 23:42
سلام عززیمممممممممم
خوبی؟
جیگلت خوبه
حتما برو بیمه و ببین تائید می کنه یا نه
مال من تائید نشد و دارم از استحقاقی استفاده می کنم
دلم براتون تنگ شدهههههههههههه


الی جون دیدم که نوشته بودی تایید نشده.اشکال نداره مهم سلامتی دختر گلته. بیخیال ....
حالا باید برم ببینم شاید مرخصی من تایید شه!!!!
مامان الی
10 مرداد 91 23:57
ایشا... تائید میشه گلم
nafiseh
11 مرداد 91 5:18
salam sani jon - delam baratar tang shode - ishala in hafte haye akar ham be khoshi tey beshe


ممنونم نفیسه جونم
من هم دلم واست تنگ شده بود عزیزم
امیدوارم برای همگی مون به خوشی و سلامتی بگذره
فافا
11 مرداد 91 10:43
انشاالله همه چيز خوب پيش ميره...شاديسا گلي خودش خوش قدمه و اين كافيه...خداي مهربون هم كه حواسش هست...پس فكرش رو نكن... اين نوشته‌ها هم زوده..انشاالله سال‌هاي سال در كنار هم خواهيد بود و شاديسا گلي قدر پدر و مادر مهربونش رو مي‌دونه... واييي كه چقدر هيجان دارم واسه ديدنش
افسانه
11 مرداد 91 18:33
عزیزم
امیدوارم مدت مرخصی همانطوری بشه که انتظار داری باشه تا بتونی کلی با شادیسا گلی وقت بگذرونی .


مرسی افسانه جونم بوووووووس
❤مامان آزی❤
14 مرداد 91 11:13
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟