شادیساشادیسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

فرشته کوچک ما شادیسا

لپه کوچولو

1390/10/19 15:07
نویسنده : سانی
724 بازدید
اشتراک گذاری

امروز داشتم یه مجله که خاله فافای مهربون برام خریده بود میخوندم. رشد نی نی کوچولو رو توی هفته های مختلف نوشته بود. امروز ٦ هفته از وقتی که مهمون دل مامان شدی میگذره. اونجا نوشته بود که قلب کوچیکت داره پمپاژ میکنه و جوانه های دست و پا شروع به شکل گیری میکنن. آخه هفته قبل دستگاه گوارش، ستون فقرات ، قلب، مغز و رگهای خونی شروع به پیدایش کردن....وقتی خوندم که تو فسقلی نازم الان ٦ میلی متر طول داری سریع خط کش در آوردم و با دقت نگاه کردم.... خدایا یعنی ممکنه کوچولوی من توی این سایز و ابعاد باشه و قلب کوچولوش بزنه؟ تو ذهنم اومد الان اندازه ی یه عدسی ولی خط کش رو که خوب نگاه کردم دیدم نه! دونه ی عدس از این یه کم بزرگتره. واسه همین بهت تا اطلاع ثانوی میگم "لپه کوچولو".

لپه کوچولوی خوشگلم مامان بی صبرانه منتظره که هفته بعد بره و قلب کوچولوت رو ببینه که داره میزنه...

ممنونم که کوچولوی خوبی هستی و تا حالا اصلا مامان رو اذیت نکردی. بجز پنج شنبه که مامان مهمون داشت و از بس خسته بود وسطهای شب با درد زیر دل از خواب پاشد و یکساعتی بیدار بود.... بالاخره باید به مامان بفهمونی که اومدی و باید بیشتر هوای تو رو داشته باشه و کمتر جست و خیز کنه...نیشخند

دوست دارم قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مهر
19 دی 90 12:37
الهی قربون اون لپت برم


ممنونم خاله مهر جون
ان شاله که بزودی خبرهای خوب واسه شما بشنویم.
ماهک
19 دی 90 12:57
الهی ...
انشالله لپت بششه عدس بعدش لوبیا بعدش .....هههه بوسسسسسسسسس

انشالله یه نی نی سالم و خوشکل بیاد تو بغلت


مرسی خاله ماهک شیطون
ان شاله نوبت شما
مامان طاها
20 دی 90 16:45
سلام خانمی تبریک میګم مبارکتون باشه منم یه نی نی دارم که الان تو دلمه وتقریبا همسن نی نی شماست ولی من یه نی نی شیطون دوسال ونیمه هم دارم من لینکتون میکنم تا جویای احوالت باشم مراقب خودت ولبه کوچولوی نازنینت باش


مرسی هم شما رو لینک میکنم . شاد و سلامت باشی در کنار کوچولوهات

فافا
21 دی 90 8:46
قربونِ اين لپه فسقلي برم من....انشاالله كه هر چي خيره....همه ما منتظرِ اين لپه كوچولو هستيم....مراقبِ خودت باش مامانِ لپه
مامان آینده
21 دی 90 12:42
سلام تبریک میگم مامانیتو . قدر این لحظات رو بدون . من جای تو خوشحالم سونو رفتی بیا بنویس. به منم یه سری بزن .راستی نظر یادت نره
مامان الی
25 دی 90 12:11
به سلامتی عزیزم
مبارکت باشه نی نی لپه
هههههههههههههههه


ممنونم مامان الی
ان شاله که نی نی شما هم به سلامتی بدنیا بیاد

خاله ی هیلدا(یاسمن)
25 دی 90 18:24
ishaLa be salamati ninitoon be donya biad azizam .mamnoon ke be webloge ma sar zadi bazam bia