شادیساشادیسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

فرشته کوچک ما شادیسا

من مادر شدم

1390/10/11 15:07
نویسنده : سانی
1,049 بازدید
اشتراک گذاری

خداوند مهربون هزاران بار شکرت که منو لایق دونستی و من هم مادر شدم....

کلمه "مادر" همیشه برام مقدس بوده، یه بار معنایی فوق العاده والا داره ...

هربار وقتی به گوشم میخوره : "مادر" برام تداعی کننده فداکاری ، از خود گذشتگی ، مهربونی بدون چشم داشت ، خواستن همه ی خوبیها برای دیگران و ...... است.

این کلمه خیلی برام ارزشمنده حالا باورم نمیشه من هم مادر شدم!!!!!‌ من که همیشه ته تغاری و عروسک خانواده بودم ، الان یه نی نی کوچولوی چند سانتی توی دلمه.......

خدای مهربون خودت حافظ و نگهدارش باش.... به من هم قدرتی بده که مادری توانا و دانا باشم...

آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مهر
11 دی 90 10:06
فدای کوچولوت بشم
ایشاله خدا برات حفظش کنه


مرسی دوست خوبم

وفا
11 دی 90 12:19
مادر تنها کسيست که ميتوان "دوستت دارم"‌هايش رااا باور کرد حتي اگر نگويد...???
وفا
11 دی 90 12:19
مادر يعني به تعداد همه روزهاي گذشته تو، صبوري! مادر يعني به تعداد همه روزهاي آينده تو ،دلواپسي! مادر يعني به تعداد آرامش همه خوابهاي کودکانه تو، بيداري ! مادر يعني بهانه بوسيدن خستگي دستهايي که عمري به پاي باليدن تو چروک شد! مادر يعني بهانه در آغوش کشيدن زني که نوازشگر همه سالهاي دلتنگي تو بود!
مادر يعني باز هم بهانه مادر گرفتن....



خیلی خیلی زیبا بود وفا جان
ممنونم دوست خوبم

سارا
11 دی 90 12:47
خداروشکر عزیزم منم 8هفته اس که فهمیدم مادر شدم
امیدوارم به سلامتی بدنیا بیاد.


سارا جون امیدوارم نی نی شما هم به سلامتی بدنیا بیاد. مواظب خودت باش

مامان آريا
11 دی 90 14:23
تبريك اول براي مادر شدنت تبريك دوم براي وبلاگه جديد اميدوارم درونش كلي خاطرات خوش و شاد ثبت كني


مممنونم مامان آریا
شما هم در کنار گل پسرت شاد باشی

مامان آريا
11 دی 90 14:23
سلام عزيزم اميدوارم خوب باشين يه خواهشي آريا توي مجله سيب سبز توي مسابقه شركت كرده و براي اينكه برنده بشه بايد راي بياره براي برنده شدن آريا به راي دوستاي گلمون نياز داريم مي شه كد آريا كه 3214 هست را به شماره 20001124 پيامك كنيد خيلي خيلي ممنون و شرمنده اميدوارم روزي بتونم محبتاي شما دوستاي گلمو جبران كنم
مامان محمدجواد
11 دی 90 17:34
موفق باشی عزیزم
فافا
12 دی 90 13:57
قربونِ اين مامان كوچولو...عاشقتم عروسكِ كوچيكِ من....براي هردوتون سلامتي آرزو مي‌كنم...تو بهترين و زيباترين مامان كوچولوي دنيا هستي عزيزم....دوستتون دارم


فدات بشم خاله فافاي مهربون..
ني ني هم شما رو خيلي زياد دوس داره...
عاشقتمممممممممممم

ماماني اينده
13 دی 90 14:33
سلام مامان خوب و مهربون من تازه وب سايت قشنگ شما و ني ني گلتو خوندم انشاله خدا حفظش كنه زير سايه پدر مادر بزرگ شه خدا پدر مادرشو براش نگه داره و و و و دوستت دارم هم خودتو و هم ني ني نازتو كه الان اندازه يك لوبياست


ممنونم محبوبه جوووووونم


پرنسس ملودی
27 دی 90 16:14
واقعا بهت تبریک می گم و از صمیم قلب برای خودت و کوچولوی نازت آرزوی سلامتی دارم