شادیساشادیسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

فرشته کوچک ما شادیسا

هفته بیست و سوم

1391/2/12 15:02
نویسنده : سانی
838 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوی نازم سلامHello

الان که دارم برات مینویسم ظهره و تو مثل روزهای قبل ، بعد از ناهار داری کلی شادی میکنی و بالا پائین میپری. از اول هم فهمیده بودم نی نی شکموی توپولی هستی. الهی قربونت برم مامانی.

ziba 

بیست و سه هفتگی ات مبارک دخترم.

 الان قد شما بيشتر از 29.2 سانتي متر و وزنت بيش از 450 گرم شده. 

میدونم که بخوبی صداهای محیط رو میشنوی.خدا رو شکر که صداهاي بلند (از قبيل صداي پارس سگ يا جاروبرقي) در داخل رحم شنيده مي شن اما شما رو آزرده نمي كنن. چون با این همه آلودگی صوتی و صدای ناهنجار بوق که از صبح میشنوم همه اش نگرانم که یه وقتی نی نی نازم هول نکنه و نترسه ...ziba

آخر هفته ی گذشته، دومین مسافرت سه نفره مون رو به شمال داشتیم.

اخه چهارشنبه تعطیل بود و کلاسهای دانشگاه بابا محمدرضا هم پنجشنبه تشکیل نمیشد. این جوری شد که ناگهانی تصمیم گرفتیم بریم پیش بابابزرگ و مامان بزرگ مهربون.

صبح خیلی زود حرکت کردیم که به ترافیک نخوریم. خدا رو شکر جاده هم خلوت بود و اصلا توی ترافیک نموندیم. شما هم که نی نی خوش سفری هستی و مامان اصلا اذیت نشد.

تازه شما اولین تجربه ی رانندگیت رو هم داشتی. چون بابا محمدرضا خسته شده بود و یه کمی احساس خواب آلودگی داشت. ازم پرسید که میتونم رانندگی کنم؟ من هم با اینکه از وقتی شما توی دل مامان هستی رانندگی نکرده بودم ولی چون جاده خلوت و امن بود با کمال میل قبول کردم.

 به محض اینکه پشت فرمون نشستم یه رگبار شدیدی گرفت که نگووووووووووووو. کلی با هم موسیقی گوش دادیم و کیف کردیم . بابا محمدرضا وقتی بیدار شد تعجب کرد که همچین بارونی داره میاد....

خلاصه بعدا که بزرگ شدی می تونی به همه بگی که از توی شکم مامانت رانندگی میکردی.

خانواده ی بابا محمدرضا کلی سورپرایز شدن چون ما این بار بدون هماهنگی رفته بودیم که خوشحالشون کنیم. (تو مایه های شوخی شهرستانی )!!!!

خدا رو شکر که بهمون خوش گذشت و هوا هم عالی بود. معلوم نیست دفعه بعد که میریم شمال ، شما هنوز توی دل مامانی باشی یا قدم به زندگی ما گذاشته باشی...

می بوسمت. قول بده مواظب خودت باشی و خوب غذا بخوری و زودی بزرگ شی.

animated gifs of babies - stork holding baby

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان الی
12 اردیبهشت 91 15:53
آره خاله خیلی حس قشنگیه
می بینم که از الان نگران نی نی هستی
نازییییییییییییییییییییییی
خدا حفظش کنه



مرسی خاله الی جون
♥ مامان آینده ♥
12 اردیبهشت 91 18:39
سلام مامان مهربون....!!!! واااای عزیزم چه با احساس و با مزه با نی نی جون حرف میزنی..... مرسی که اومدی پیشم........ به به چه خوب که رفتید شمال........ من خیلی شمالو دوست دارم حیف که ازمون دوره و نمیتونیم به راحتی شما سفر کنیم به شمال....
پرنسس ملودی
13 اردیبهشت 91 9:14
سلام دوستم
همیشه به مسافرت و گردش
تا می تونی از این مسافرتهای دو نفر و نصفی لذت ببر و خوش بگذرون
بعد از اومدن دردونه خوشگلت خیلی سخته مسافرت رفتن.
البته باز هم میشه مسافرت کرد ولی .....
خیلی مراقب خودت باش و زود به زود بنویس چون من دائما چکت می کنم ببینم حالت چطوره


مرسی دوستم که سر میزنی. دو نفر و نصفه رو خوب اومدی...ههههههه
تو هم زود به زود آپ کن و عکسای ملودی خوشگل رو بذار کیف کنیم..

مهسا
13 اردیبهشت 91 9:30
یعنی قربون رانندگیش برم من


قربون تو خاله ی مهربون. بووووووووووووووس

نازنين
13 اردیبهشت 91 11:28
واي ساني جون اميدوارم هيمشه شاد باششي عزيزمي بوس


مرسی نازی جونم بوووووووووس
فافا
13 اردیبهشت 91 14:27
قربون اين فرشته كوچولو برم...اميدوارم يكعالمه از اين سفرهاي خوب هم درآينده باهم داشته باشيد....
ولي مامان خانومِ گل رانندگيكردنت خطرناك بوده‌ها...درسته كه الان فرشته خانوم مي‌تونه ادعا كنه از شكمِ مامانش راننده بوده ولييييي.....
خيلي خيليمراقبِ خودت باش عزيزم


میدونم خاله فافای مهربون
دیگه تکرار نمیشه.. چشششششششششششششششششششششم

مریم مامان ستایش
13 اردیبهشت 91 18:05
همیشه به سفر گلم و انشالله چند وقت دیگه با نی نی نازتون.خیلی دوران قشنگیه قدرشو خیلی بدون.مخصوصا تکوناش.وایییییییییی دلم تنگ شد واسه تکون خوردنای دخمل نازم.الهی به سلامتی بیاد بغلت


ممنونم مامان ستایش مهربون
عروسکم پرنیا
15 اردیبهشت 91 9:55
سلام از اینکه در نظر دهی به ما کمک کردید ممنونم
دکمه
17 اردیبهشت 91 9:45
شما لطف داری به من!


خدا رو شکر که خوش گذشته بهتون!

راستی! اسم واسه دخملت نذاشتی؟


احتمال زیاد شادیسا... البته هنوز نهایی نشده

میرزا کوچک خان
17 اردیبهشت 91 10:30
میگم یه تغییر کوچولو توی لینک دونیت بده باقلوا!


ببخشید متوجه منظورتون نشدم؟؟؟؟؟؟؟؟
چه تغییری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟