شادیساشادیسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

فرشته کوچک ما شادیسا

روزهای شلوغ همیشگی

1391/2/19 15:01
نویسنده : سانی
1,042 بازدید
اشتراک گذاری

عاقبت در یک شب از شب های دور

کودک من پا به دنیا می نهد

آن زمان بر من خدای مهربان

نام شور انگیز مادر می نهد

بینمش روزی که طفلم همچو گل

در میان بسترش خوابیده است

بوی او چون عطر پاک یاس ها

در مشام جان من پیچیده است

پیکرش را می فشارم در برم

گویمش چشمان خود را باز کن

همچو عشق پاک من جاوید باش

در کنارم زندگی آغاز کن... (١)

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

این روزها سرگرم جمع کردن اطلاعات در مورد سیسمونی هستم. راستش ما چندین ساله که توی خانواده نی نی کوچولو نداشتیم و خیلی از مرحله خرید های نی نی پرت هستیم...

 با اینکه خیلی ذوق دارم ولی سعی ام بر اینه که بتونم وسیله های ضروری رو بخرم تا بعدا پشیمون نشم که چرا بیخودی پول بالای فلان چیز دادم که یکبار هم استفاده نشده....... (مثل سرخ کن توی جهیزیه که فقط به خاطر چشم و هم چشمی !!!!!!!!!  آدم میخره و کاربرد آن چنانی نداره)

شما هم دعا کن که مامانی بتونه برات وسیله های ناز نازی بخره که خوشت بیاد و بتونی ازشون استفاده کنی.

Baby glitter plaatjes

 

امروز هم یه کمی در مورد بانک خون بند ناف رویان تحقیق کردم. بابا محمدرضا دیشب بهم پیشنهاد داد. امیدوارم همه چیز خوب پیش بره و بتونیم این کار رو انجام بدیم.

 

نی نی خوشگلم شما هم که حسابی شیطون شدی و بعضی وقتها حرکاتت از روی پوست شکم مامانی قشنگ معلومه. 

چند شب پیش به بابایی نشونت دادم. انگار داشتی در میزدی..... الهی قربونت برم وروجک ناقلا.

 (١): نمی دونم این شعر مال کیه ولی با اجازه از شاعر استفاده کردم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

♥ مامان آینده ♥
17 اردیبهشت 91 23:55
سلام عزیز دلم...!

وااای چه خوب.......!!!خرید برای نینی....!!

خیلی خوبه................!!!!

انشالله راحت و بی دردسر بیاد به این دنیا...


ممنونم عزیزم

فافا
18 اردیبهشت 91 9:31
شعر فوق‌العاده بود...انشاالله زودي مياد دنيا و با وروودش يكعالمه شادي و آرامش مياره...
اينكه ني‌ني نداشتيم رو خوب اومدي....عيب نداره اگر هم سرخ‌كن خريدي واسه متولدِ بعدي درسِ عبرت ميشه!!!
قربونِ اين فرشته كوچولو برم....آخ جونم سيسموني خرون.....



فافا جون لااقل واسه تو خوب میشه که دیگه نمیری سرخ کن بخری.. هههههههههههههههههههه

نفیسه
18 اردیبهشت 91 12:18
انشااله همه وسیله هایی که برای فرشته کوچولومون می گیری را به شادی و خوشی استفاده کنه
پرنسس ملودی
18 اردیبهشت 91 13:55
شعر خیلی زیبا و با احساسی بود خیلی خوشم اومد
قشنگترین قسمتش همین خرید لوازم نی نی هستش .
از اون موقعی که خرید می کنی دلت آب می شه تا بیاد و اونها را استفاده کنه. چندین دفعه تو روز فقط می ری و نگاهشون می کنی.
پس سعی کن خرید کردن را کمی دیرتر شروع کنی که کمتر دلت آب بشه


من هم دارم لحظه شماری میکنم که خریدهاشو شروع کنم دوست جونم... میخوام تا هوا گرم نشده و سنگین نشدم برم خرید... اشکال نداره بذار دلم آب شه.....
مامان الی
18 اردیبهشت 91 14:16
شعر عالی بود
من عاشق این شعرم سانی
یه وقتهایی وقتی اینو می خوندم گریه می کردم و الان لبخند میزنم
خدایا شکرتتتتتتت
منتظر وسایل قشنگت هستیم جیگرررررررررررر


من هم عاشق این شعرم
مخصوصا 4 تا مصرع اولش.. من راستش هنوز هم گریه ام میگیره می خونمش.....
مرسی عزیزم
نازنین AF
20 اردیبهشت 91 8:04
دوست خوبم ، شعر خیلی قشنگی بود .


ممنونم
میرزا کوچک خان
23 اردیبهشت 91 8:34
روزت مبارکه خانومی!


مرسی مامان دکمه... روز شما هم مبارک باشه