شادیساشادیسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

فرشته کوچک ما شادیسا

اولین تکون های نی نی نازم

1391/1/31 15:02
نویسنده : سانی
1,019 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوی نازم سلام

چند روزیه که تکونهات خیلی واضح شده. قبلا برام مثل زدن نبض بود ولی الان دیگه ماشاله واسه خودت خانومی شدی و داری حسابی ورجه وورجه میکنی. niniweblog.com

اولها شک میکردم که دارم درست احساس میکنم یا انقدر مشتاق این لجظاتم، توهم زدم! ولی دیگه انقدر زیاد و واضح شده که بیشتر وقتها حسش میکنم. الان هم که دارم برات مینویسم انگاری متوجه شدی و داری حسابی ابراز وجود میکنی. الهی قربونت برم که داری زودی بزرگ میشی ....niniweblog.com

با اینکه تقریبا یکماهه ازت بیخبرم ولی همین تکونها دلم رو گرم میکنه که حالت خوبه و همه چیز مرتبه. 

منتظرم دو روز دیگه برم دکتر و دوباره از سلامت شما مطمئن شم. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامانی طهورا
1 اردیبهشت 91 10:01
سلام میشه یه تک پا بیاین و به طهورا رای بدین ایشاله به وقتش جبران میکنیم
فافا
2 اردیبهشت 91 9:35
ايجانم...اين بچه‌ملوس رو ببين....
قربوونت برم خاله كه داري يواش يواش خودتو توي دلِ ماماني جابجا مي‌كني...زودي بيا خاله ببينتت...


از طرف شادیسا گلی :
باشه خاله من هم خیلی دوست دارم زودتر بیام شما رو ببینم ولی مامانی میگه باید حداقل چهارماه دیگه صبر کنم....... بووووووووووووس

غزال
2 اردیبهشت 91 9:47
سلام مامان سانی جون... مبارکه عزیزم هفته بیستم و اینکه تکونای نی نی نازتو داری خوب حس میکنی. خیلی حس خوب و لذت بخشیه.مادر شدنمونو داریم خیلی خیلی بیشتر حس میکنیم... خدارو شکر...ایشالا که خدای مهربون دل همه منتظرا رو شاد کنه.... بوس بوس برای نی نی نازت....دوستت دارم... مرسی که به ما هم سر میزنی
دکمه
2 اردیبهشت 91 12:00
جااااانم... وقتی سینای من تکون نمیخوره اینقده می ترسم که نگو....
مهسا
2 اردیبهشت 91 12:10
قربون تکوناش برم من
ای جانم


مرسی خاله جون
ان شاله که شما هم بزودی به مراد دلت برسی .

مامان طاها
2 اردیبهشت 91 16:06
سلام عزیززم انشاالله به سلامتی فارغ شی ویه دخمل نازو توپولو به دنیا بیاری مرسی که به ما سر میزنید مراقب خودت و بره تو دلیت باش
پرنسس ملودی
3 اردیبهشت 91 13:12
سلام دوستم
دیگه وقتی این گل دختر شروع کرده به تکون خوردن برای دیدنش لحظه شماری می کنی چون واقعا حس بودنش را درک می کنی خیلی حس قشنگیه
امیدوارم همیشه سلامت باشی




ممنونم دوست خوبم. بوووووووووووووس

ماهک
5 اردیبهشت 91 9:16
سانی جونم انشالله تکون خوردن نی نی دوم هههههه ....بوس ...به سلامتی عزیزم انشالله این چهار ماه به خوبی پشت سر بزاری بوس .