شادیساشادیسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

فرشته کوچک ما شادیسا

چهار دندون همزمان !!!

1392/8/24 1:35
نویسنده : سانی
870 بازدید
اشتراک گذاری

وروجک مامان

الهی مامان فدای تو بشه که داری همزمان چهار تا دندون در میاری. دو تا دندون نیش بالا و دو تا دندون آسیاب کوچک بالا. الان نزدیک به چهار پنج شبه که نمیتونی خوب بخوابی. به فاصله یکربع یا نیمساعت یکبار با گریه شدید بیدار میشی. بخاطر همین شما رو کنار خودم روی تخت آوردم تا هم شما اذیت نشی هم مامان ! چشمکبابایی هم به وسط هال نقل مکان کرده.

توی شکل زیر ترتیب و تعداد رویش دندونهای گل دخترم رو نشون دادم. ( فلشها دندونای تازه رو نشون میده )

 

الان تعداد دندونهای شادیسا گلی از 9 تا به 13 تا رسیده.

دختر عزیزم دیگه تا پایان راه در آوردنِ دندونهای شیری چیزی نمونده. هفت تا دندون ناقابل دیگه دربیاری شرش کم میشه ! البته امیدوارم از این مرواریدها بخوبی نگهداری کنی چون بخاطر تک تکشون خیلی خیلی درد کشیدی.

 

نمیدونم چرا همیشه موقع دندون در آوردن یه مریضی هم سراغت میاد. دو روز پیش دیدم که بجز تب خفیفی که نشونه دندون بود، آبریزش هم داری. به طوری که آب بینیت یکسره توی دهنت میریخت!!!! عصر همون روز بردیمت پیش خانم دکتر خرم فر.

مثل همیشه پروژه ی روی سر گذاشتن مطب و جیغ و گریه و کولی بازی داشتیم!! عزیز دلِ مادر! آخه من نمیدونم چرا از دکتر و معاینه و دارو خوردن انقدر وحشت داری و بدت میاد. خوبه که خدا رو شکر تا بحال هیچ گونه تجربه ی ناخوشایندی در مورد بیماری نداشتی و حتی یه سوزن هم بهت نزدیم !! ( البته به جز آزمایشهای زردی نوزادی و واکسیناسیون)

خانم دکتر تشخیص داد که شروع یه سرماخوردگی ویروسیه. چون گلوت کمی التهاب داشت برات شربت "سودوافدرین" نوشت که هر هشت ساعت یکبار دو و نیم سی سی بهت بدیم. برای آبریزش هم همون قطره سدیم کلراید. البته به خانم دکتر گفتم که با دیدن قطره،‌ فرار میکنی. بخاطر همین برات اسپریش رو نوشت. ( که البته باز هم در ترس و فرار تو هیچ فرقی حاصل نشده!!! )

جالبه که همزمان با تو ، من و بابایی هم دچار گلو درد شدیدی شدیم. بابایی که تقریبا مثل تو داره با سرماخوردگی شدیدی دست و پنجه نرم میکنه اما من فقط با گلو درد سر میکنم!!!

دیشب که دیگه اوج بیقراریت بود و تا دو نصفه شب همه اش گریه میکردی و تنها در صورتی که توی بغل راه می بردیمت کمی آروم میشدی.

دختر نازم امیدوارم این روزهای بی حالی و بی اشتهایی و بدخوابیت بزودیِ زود تموم شه.

امشب که دارم این مطلب رو برات می نویسم شما یک سال و 2 ماه و 18 روزته.

راستی در کنترل پایش رشدت قدت ٨٠ سانت و وزنت با لباس ده کیلو و هفتصد گرم بود که خدا رو شکر ٥٠٠ گرمی به وزنت اضافه شده بود.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

غزال مامان فاطمه
24 آبان 92 17:17
سلام عزیزم. دخمل گلت چطوره؟ فاطمه هم موقع ویزیت دکتر همینطوری کولی بازی در میاره.مراقبش باش و ببوسش
زهره (مامان آرتین)
25 آبان 92 13:53
وای کی میشه این بچه ها از شر این دندون دراوردن و سختی هاش خلاص بشن شادیسا گلی درد نبینی عزیزمممممم
مریم مامی رَسپینا
25 آبان 92 14:30
اخی عزیزم ایشالا حالش خوب بشه زودی دندوناش هم مبارک سمیه جون مسابقه گذاشته با خودش شادیسااااااا؟
جیران بخشنده
25 آبان 92 14:38
4 تا دندووووون مبارکه ایشالا زود تر خوب بشی منم این ویروس رو گرفتم تا چند روز صدام در نمیاومد
میرزا کوچک خان
25 آبان 92 19:48
این برای دندون شادیسا گلی.... مریضی هم اگه نباشه که بچه بزرگ نمیشه مامانی! سینا همین هفته پیش کلی مریض بود خداروشکر الان خوب شه... نگران نباش. انشاالله زودی گلی خاله خوب میشه...
مامان رادمهر
27 آبان 92 20:57
دندون نو مبارک شادیسای گل.انشالله همیشه باهاش کیک تولد و جشن عروسی و غذاهای خوشمزه مامان سانی رو بخوری عزیزم و هیچوقت درد نکشی
مامان درسا
27 آبان 92 21:50
ای جانم خاله فدات شه ایننقده درد داری نازنینم.ایشالا زودتر در بیان و راحت شی.
لاله مامی آوینا
28 آبان 92 18:37
دندون جدید مبارکه ایشالا سرماخوردگی ام بزودی خوب میشه من از نوزادی واسه آوینا اسپری استفاده میکنم،خیلی عالی جواب میده من یدونه خالی کردم ،میدم دستش میشینیم بازی میکنیم ،اون واسه من اسپری خالی میزنه من واسه اون پر خلاصه باید گولشون زد این دخترا رو
فافا
29 آبان 92 10:53
عزیزم...چقدر اذیت شده بچه ام....قربونش برم که از دکتر و دارو فاریه...انشاالله هیچ وقت تنِ خوشگلش نیازمند دکتر و دارو نشه... خاله عاشقته شادیسا
نى نى عسلك
9 آذر 92 1:09
مبارك باشه.خدارو شكر كه پروسه دندون ها رو ي رشد شاديسا گلى تاثير نداشته. بوس واسه شاديسا جيگر طلا.