شادیساشادیسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

فرشته کوچک ما شادیسا

وروجک مامان از مبل بالا و پایین میره !

1392/4/28 21:07
نویسنده : سانی
1,129 بازدید
اشتراک گذاری

خـــــــــــــــــب همونطور که از عنوان این پست مشخصه، دختر بلای من در جهت کامل کردن شیطونی هاش روز دوشنبه بیست و چهارم تیر ، بدون کمک هیچ کس از مبل رفت بالا و چند دقیقه همونجا نشست و بعدش خیلی خوشگل اومد پایین ! اون هم نه یکبار بلکه چندین بار!!!تعجب

هزار ماشالله به جونت مامانی که انقدر شیطونی.

تازگیها که بجز کمد و کشوهای اتاقها، کارت به باز کردن کابینتهای آشپزخونه هم رسیده و اگه مامانی یک ثانیه دیر برسه حتما یه خسارتی به بار می آری!!!

 

روز قبل یعنی یکشنبه هم شما رو برای چکاپ به دکتر بردیم. آخه روی ناخن های کوچولوت لکه های سفید افتاده بود. نگران بودم که نکنه بخاطر کمبود کلسیم باشه. اما خانم دکتر با دیدن و شنیدن این همه فعالیت شما، خیال ما رو کاملا راحت کرد و گفت که اگه شما دندون نداشتی یا تحرکت کم بود باید به کمبود کلسیم مشکوک میشدیم ولی این لکه ها مال ضربه است یعنی مثلا وقتی شما مشغول کنجکاوی هستی انگشتای کوچولوت لای در کشو مونده.

خانم دکتر از اینکه می شنید شما در ده ماهگی کاملا راحت و بدون کمک کسی ساعتها راه میری خیلی خیلی تعجب کرد و گفت : از نظر حرکتی از سنت جلوتر هستی چون 12 تا 15 ماهگی سن راه رفتن نی نی هاست . یعنی از 12 ماهگی با ایستادن بدون کمک ، شروع میشه و معمولا در 15 ماهگی نی نی می تونه براحتی راه بره !!!

الهی مامان قربونت بره که انقدر شیطونی و فعالیت رو دوست داری و یک لحظه یه جا بند نمیشی!!!

از صبح که چشمای قشنگت رو باز میکنی تا شب همین جوری توی خونه و اتاقها راه میری و اصلا هم خسته نمیشی. نکته ی مهم در راه رفتنت اینه که حتما باید توی دستات چیزی بگیری و بعد راه بری. اگه اون وسیله از دستت زمین بیفته ، قشنگ زانوهات رو خم می کنی و تا اون رو بر نداری ول کن نیستی!نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

جیران بخشنده
30 تیر 92 10:33
سلام من از وبلاگ پارمین جون با شما اشنا شدم من 14 سالمه وعاشق بچه ها هستم تازه یاد گرفتم نظر بزارم و دارم برای تمام نی نی کوچولو هایی که میخوندمشون نظر میذارم دختر خیلی نازی دارین اسمش هم خیلی قشنگه
افسانه مامان پارمین
31 تیر 92 1:04
هزار ماشالله به این وروجک زبرو زرنگ شهریوری . بچه زرنگ ، ماشالله توی همه چیز اوله .ایشالله چشم بد ازت دور باشه عزیز دلم
مریم
31 تیر 92 1:14
ای شیطون دوست دارم شادیسای خوشگل و بانمک چقدر زود بزرگ شد ماشالا
مادرخانمی
3 مرداد 92 12:02
سلام عزیزم خوبی چقدر بزرگ شده گل دخترت خدا حفظش کنه
مهسا مامان نورا
3 مرداد 92 23:36
ای وروووووووووووووووووجک ،شیرینی
مامان الی
4 مرداد 92 14:47
خاله قربون اون شیطنتات بشه الهی چه بزرگ شدین و ناز همهتون .همه فرشته های شهریور همتونو اندازه آنیسا دوست دارم چون با تک تکتون زمان رو شمردیم تا به دنیا بیاین و الان روزها رو میشمریم تا بزرگ بشین دوست خوبم از صورت ماه گل من ببوس
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
5 مرداد 92 13:47
سلام سانی جون. خوبی؟ بابت داشتن چنین نینی نازی بهت تبریک میگم. ماشالا براش اسفند دود کن. منم 1 پسمل دارم ک مهر 91 ب دنیا اومده اگر دوست داشتی بهمون سر بزن گلم. اجازه لینک میفرمائین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بهم خبر بده بووووووووووووووس
فافا
7 مرداد 92 13:32
عزیزم...قربونت برم...به خاله ات رفتی ها...تای سانی هستی واسه خودت......هزار ماشاالله