شادیساشادیسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

فرشته کوچک ما شادیسا

نمایشگاه اسباب بازی

1393/11/12 10:52
نویسنده : سانی
2,395 بازدید
اشتراک گذاری

شیرین زبونِ مامان

یکروز از روزهای کمی بارانی و سرد پاییز، با خاله فافای مهربون و پارسا جونی رفتیم نمایشگاه اسباب بازی.

شما اونجا رو خیلی دوست داشتی. مخصوصا که آهنگهای مخصوص بچه ها پخش می شد و همه غرفه ها پر از اسباب بازیهای جذاب و رنگارنگ بود.

من مشغول خرید از یک غرفه بودم و شما وسط سالن در حال نانای کردن، که یک آقا که مسئول غرفه ای بود به من نزدیک شد و پرسید :این دختر خانم، بچه شماست ؟ ، من ترسیدم گفتم نکنه مدتی که من مشغول خرید بودم شما شیطونی کردی و ویترین اون غرفه رو بهم زدی!! با تردید و ترس گفتم بله چطور مگه ؟ ، اون آقا گفت که مسئول غرفه "تک توی" (Tak Toy) هست و ازم خواهش کرد که شما بعنوان مدل عکاسیشون توی غرفه بری و با اسباب بازیهاشون بازی کنی. بعد هم برای اینکه من رو که همچنان گیج و مردد بودم آروم کنه گفت که دختر خودش هم زمانی که کوچک بوده ، چون تپل و سفید بوده خیلی از مجله ها ازش عکس میگرفتن و چیز عجیبی نیست !!!! خلاصه اون آقا تو رو داخل غرفه برد و پشت میز ، جلوی اسباب بازیهاشون نشوند و عکاسشون شروع کرد به چیک چیک عکس گرفتن!!!

وقتی دیدم تو هم با اشتیاق و دقت خاصی با لگوها بازی میکنی برات یه بسته اش رو خریدم.

غرفه "تک توی" (Tak Toy) لطف کردن و آدرس ایمیلم رو گرفتن و عکسهایی که به طور حرفه ای از تو گرفته بودن رو برام فرستادند.

***بقیه عکسها در ادامه مطلب***

 

 

پسندها (1)

نظرات (6)

افسانه مامان پارمین گلی
12 بهمن 93 11:04
الهی قربون اون ژست گرفتن بشم عزیز دلم. خیلی دوستت دارم خوشگل خانوم
افسانه مامان پارمین گلی
12 بهمن 93 11:06
عزیز دلم عاشقتم فرشته کوچولو. عکس اولی رو خیلی دوست میدارم
سانی
پاسخ
قربون محبتت دوست خوبم.. ماهم عاشقتیم
مامان زینب
14 بهمن 93 23:22
از بس این دختر تو دل بروست.فداش شم .مامان سپند دود کن براش.
سانی
پاسخ
ممنون زینب جون لطف داری
زهره (مامان آرتین)
16 بهمن 93 16:15
ای جونم ماشالله خیلی بزرگ شده خیلی وقت بود وبت رو ندیده بودم سانی جونم عکسای خیلی قشنگی بود می بوسمتون
مهدیه مامی مهلا
18 بهمن 93 11:21
قربون شادیسای گلم برم که اینقدر ناز و خانومه.عکس اولش مثل شاهزاده خانوما ژست گرفته.اصن ادم فک نمیکنه ژست یه دختر 2 سال و نیمه است.مثل دختر بزرگاست ماشالله براش اسفند دود کن مامانش.جیگری به خدا عزیزم
سانی
پاسخ
قربون محبتت مهدیه جونم
فافا
21 اسفند 93 2:34
قربون این مدل خوشگل برم من. ... نفسِ منی