شادیساشادیسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

فرشته کوچک ما شادیسا

سیسمونی - 4

1391/4/24 1:18
نویسنده : سانی
5,286 بازدید
اشتراک گذاری

شادیسا جونم سلام

بالاخره همت کردم و تونستم با کمک و همراهی مامان پروین ، خریدهای شما رو کامل کنم. خیلی استرس داشتم که نتونم بخاطر گرمای شدید هوا و سنگین شدن خودم ، سر فرصت خرید کنم ولی خدا رو شکر دیروز و امروز (پنجشنبه و جمعه ) رفتیم خیابون جمهوری و بهار و تمام چیزهایی که باقی مونده بود رو تهیه کردیم.  

البته فکر کنم که مامانی شما رو خیلی خسته کرد. آخه امروز خیلی کم تکون خوردی و داشتی کم کم مامان رو نگران میکردی دخترم.

 

دیگه فقط مونده فرش اتاقت و لوستر و استیکر واسه دیوار.

در "ادامه مطلب " عکس خریدهای اخیر رو میگذارم.


 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

پ . ن . نامربوط  1 : راستی آخر هفته گذشته مامان بزرگ و بابا بزرگت و عمو مجید از لاهیجان اومدن پیشمون . با اینکه فقط دو روز پیشمون بودن ولی خیلی بهمون خوش گذشت. طفلکی مامان نرجس نگذاشت که من دست به سیاه و سفید بزنم. همین طور بابا مرتضی ... انشاله که همیشه سلامت باشن. مامان نرجس هم میخواد فرش اتاق و ست روتختی داخل تخت شما رو برات بگیره . که البته گذاشتن به سلیقه ی خودم. دستشون درد نکنه.


پ. ن . نامربوط 2 : یکی از خوانندگان وبلاگت توی نظرات برام نوشته که :

"شادیسا هم شد اسمممممممممممممممم؟؟؟؟؟؟ "

جا داره که اینجا برای اون دوست عزیز به نام "سارا" اینو بگم : اینکه آدم یک اسمی رو تا بحال نشنیده باشه دلیل بر بد بودن یا بی معنی بودن یک اسم نیست. خوبه که آدم وقتی معنی اسمی رو نمی دونه بپرسه .... شادیسا یعنی : مانند شادی (شادی + سا )

به همین سادگیچشمک

 

 ziba

 

کفش و بوت مادر کر

 پاپوش فانتزی :

کفشهای مهمونی :

البته اون کفش قرمزه واسه خودش داستانی داره.

این کفش رو خود آقاجون مهربون با یه دنیا عشق برات خریده. یه روز که خاله فافا با آقاجون بیرون بودن به من زنگ زدن و پرسیدن که آیا برای اون پالتو قرمزه که من خیلی دوستش دارم ، کفشی برای شما خریدم یا نه؟ من هم که نخریده بودم ... خاله فافا بهم پشت تلفن، مدلها و قیمتها رو گفت. انگار اونی که از همه خوشگلتر بود گرونتر هم بود. بهش گفتم که فعلا نمیخواد بخره. ولی بعد که آقاجون این موضوعو فهمیده بودن، به اصرار همون کفش رو خریده بودن.

دست گلتون درد نکنه آقاجون مهربونممممممممممممم.

 ziba

کیف :

 ziba

ست بیمارستان :

 ziba

کلاه + دستکش + شال گردن

 ziba

جوراب و جوراب شلواری و لباس زیر:

 ziba

گل سر و تل :

 ziba

ست پزشکی و بهداشتی مادرکر:

 ziba

شیشه شور و توری میوه خوری:

ziba

کیسه آب گرم:

 

 

ziba

فلاسک و لیوان :

 

ziba

آویز بالای تخت (طرح پو )

جغجغه و آویز بالای کریر:

مچ بند جغجغه ای 

عروسک:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

وفا
24 تیر 91 9:55
وايييييييييييييييي خيلي نازن
من كشته مرده كفش نوزادم
خيلي خيلي خوشجلن
آفرين به اين همه سليقه
ان شاء الله به سلامتي همه شونو استفاده كنه شاديسا خانوم گل گلاب


مرسیییییییییییی خاله وفا
چشات خوشگل می بینه
افسانه
24 تیر 91 10:41
سانی جونم
مبارک باشه. خریدهات خیلی نازند . ایشالله به خوشی ازشون استفاده کنی. مطمئنم شادیسا هم ازشون خوشش میاد.


مرسی گلم .. لطف داری
مامان الی
24 تیر 91 10:44
وایییییییییی سانی خیلی خوکشلن
چه کفشای نازی
به سلامتی یکی یکیشو استفاده کنه شادیسا جگر خاله
بوسسسسسسسسسسسسس


مرسیییییییی الی خوشگلم
فافا
25 تیر 91 8:53
خیلی هم دلشون بخواد شادیسا گلی به این نازی و پر مفهومی...
وای خاله قربونش بره با اینهمه جینگیلی های خوشگل که خریده....زودی توی این لباس های ناز ببینمت انشاالله
پوتین و پاپوش ها و همه چی فوق العاده است...دستِ همه درد نکنه


مرسییییییییی خاله فافای مهربونممممممممم
بووووووووووووووووووووووووس
سودا
25 تیر 91 11:39
شاديساااااا
شاديساااااا
بخورمت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
كفش مهمونييييييي
بوت؟؟؟؟؟؟؟؟
كيف؟؟؟؟؟؟؟؟
آخه تورو چه به اينا بچه؟؟؟؟؟
واي گازت بگيرم؟؟؟؟؟؟


قربونت برم خاله سودا
مرسییییییییی
ان شاله بزودی بیایم سیسمونی نی نی خوشگل شما رو ببینیم و ضعف کنیم ...ههههههههه
غزال مامان فاطمه
25 تیر 91 20:58
سلام سانی جون. حال خودت و دخمل گلمون چطوره عزیزم.؟...لحظه ای که نی نی رو تو بغلمون میزارن بهترین لحظه زندگی من بود. که ایشالا بزودی نصیبت میشه.... خدا ایشالا نصیب همه منتظرا بکنه... @}مواظب دخمل گلمون و خودت باش. دیگه چیزی نمونده.. ایشالا بسلامتی فارغ بشی... بوس بوس


ممنونم غزال جون
مامان پروين
25 تیر 91 23:51
سلام عزيزم
مخملِ مامان، خوشحالم كه حالي تو و شادي‌ساي خوشگلم خوبه...
منتظرم كه شادي‌سا جونم اون تلِ خوشگلشو به سرش بزنه و بياد بغلِ ماماني...


وایییییییی مامان پروین جونم مرسی که به وبلاگ شادیسا جون سر زدی .. قربونت برم. دست شما درد نکنه که این همه زحمت کشیدی.. بووووووووووووووووووووس
گلی خانوم
26 تیر 91 22:40
سلام سانی جون
جیگر این شادیسا رو بخورم با این قرتی بازیاش
خیلی خوشل موشلن مبارکه
انشالله به شادی ازش استفاده کنه


مرسییییی دوست خوبم بوووووووووووووس چشات خوشگل دیده
عروسک خانوم
21 مرداد 91 16:24
پس عکس کلی اتاقش چیمیشه؟


انشاله بزودی عکس میذارم هنوز یه کوچولو کار داره
نازنین (مامان پارمین)
21 دی 91 15:29
خیلی هم اسم قشنگ و نازیه . انشالله که نام دار باشه مامان خوش سلیقه .


ممنونم عزیزم